اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار بوشهر:

وظیفه ما در انتخابات هدایت مردم به حضور حداکثری است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تلاش ما در انتخابات باید قانونمند باشد و وظیفه داریم مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان صالح و مصلح، ولایتمدار و دین‌‌مدار هدایت کنیم.

وظیفه ما در انتخابات هدایت مردم به حضور حداکثری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدحسین جهانبخش در نشست مشترک فرمانداران و ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مجریان انتخابات با برنامه‌ریزی، نظارتی صحیح و بی‌طرفانه بر انتخابات در استان داشته باشند.
وی گفت: مجریان انتخابات موظفند فضای استان را به گونه‌ای هدایت کنند که مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم و با صیانت از آرای مردم انتخاباتی سالم برگزار کنیم.
استاندار بوشهر تصریح کرد: کشور متعلق به همه اقشار مردم است و باید با ایجاد فضایی آرام وظایف خود را در عرصه انتخاباتی بصورت قانونمند انجام دهیم.
جهانبخش ادامه داد: به نحوی بصیرت‌بخشی کنیم که بدون هیچ‌گونه دخل و تصرفی مردم را به سمت انتخاب نماینده‌ای که ویژگی‌های مورد نظر مقام معظم رهبری را داشته باشد هدایت کنیم.
وی اظهار داشت: تلاش ما باید قانونمند باشد و وظیفه داریم مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان صالح و مصلح، ولایتمدار و دین‌‌مدار هدایت کنیم.
استاندار بوشهر یادآور شد: سیاست ما در برابر نمایندگان جاذبه حداکثری و دافعه در حد ضرورت است و اگر اختلافی در میان باشد، به صورت خصوصی حل می‌کنیم و فقط در صورت ضرورت به طور علنی پاسخگو خواهیم بود.
جهانبخش اضافه کرد: از آنجا که در این دوره از انتخابات همه مدعی اصولگرایی هستند کار سخت شده و مردم انتخاب سختی را در پیش رو دارند و باید با آگاه‌سازی مردم زمینه مشارکت حداکثری آنان در فضای آرام انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم کنیم.
وی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که نمایندگانی دلسوز و متعهد به مجلس راه یابند و نباید فراموش کنیم که رمز موفقیت و ماندگاری مسئولان حرکت بر مدار ولایت و تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است.
جهانبخش اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز کرده وحدت بین امام و امت است و این پیوند الهی و ناگسستنی است و تا زمانی که رابطه بین مردم و رهبر وجود دارد کشور شکست‌ناپذیر است.
وی تصریح کرد: هر کس در این نظام مقدس روی کار آمده است کمر به خدمت مردم بسته و امروز نیز رسالت ما خدمت بی‌منت به مردم و بصیرت‌بخشی به همه اقشار جامعه برای انتخاب صحیح مسیر سرنوشت خودشان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول