اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات سمنان:

جوانان در برگزاری انتخابات سالم نقش فراوان دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: جوانان در برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت حداکثری مردم نقش فراوانی دارند.

جوانان در برگزاری انتخابات سالم نقش فراوان دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علیرضا خلخالی عصر امروز در جلسه مشاوران جوان فرمانداران استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان اظهار داشت: مردم باید نماینده واقعی خود را با حضور در انتخابات معرفی کنند تا از این طریق بتوانیم رهنمودهای رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.
وی اضافه کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی ادوار مهم و اساسی بوده و باید بکوشیم حضور حداکثری مردم را در انتخابات آتی نیز داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: مردم استان سمنان در انتخابات مختلف حضور خوب و فعالی داشته‏اند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند ماه سال جاری نیز حضوری پررنگ خواهند داشت و حماسه عظیم دیگری را رقم خواهند زد.
وی خاطرنشان ساخت: بنا به فرموده امام راحل، "میزان رای ملت است" و هرچه از صندوق‏های اخذ رای بیرون می‏آید، باید به آن احترام بگذاریم.
خلخالی به بحث جوان و جوان‏گرایی پرداخت و اظهار داشت: جوانی یک نعمت است که باید قدر آن را بدانیم و به نحو احسن از این نعمت بهره‏مند شویم.
وی اضافه کرد: باید بکوشیم از ظرفیت‏های جوانان به خوبی بهره بگیریم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان افزود: اگر به خوبی برنامه‏ریزی شود می‏توان از توان، ظرفیت جوانان در اصلاح امور جامعه استفاده کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان یادآور شد: 50 درصد جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می‏دهند که باید تلاش کرد تا نیازمندی‏های جوانان را شناسایی کنیم و به آن به خوبی پاسخ دهیم.
خلخالی خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند به اهداف خود در زمینه ضربه‏زدن به جوانان موفق شود و جوانان را از بدنه حاکمیت جدا کند، ما در این زمینه باخته‏ایم؛ پس باید عزم خود را جزم و با این توطئه و ترفند دشمن مقابله و مبارزه کنیم و دشمن را در انجام عملش ناکام بگذاریم.
وی گفت: مشاوران جوان فرمانداران استان سمنان باید با برنامه‏ریزی خوب و بهتر از قبل به رشد و توسعه جامعه کمک کنند.                                                        
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول