اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات رنگ و بوی طایفه‌ای و قبیله‌ای نگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و شایسته ملت ایران و مردم این استان در اسفند امسال گفت: همه باید مراقب باشیم تا انتخابات رنگ و بوی طایفه‌ای و قبیله‌ای به خود نگیرد.

انتخابات رنگ و بوی طایفه‌ای و قبیله‌ای نگیرد
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در برخی از حوزه‌ها بسترهای اولیه از سوی ستاد انتخابات و کمیته فناوری اطلاعات استانداری در دست اجرا می‌باشد.
وی افزود: هر چند قرار است تنها در 10 درصد از حوزه‌های انتخابیه فرآیند اخذ رای به ‌صورت رایانه‌ای برگزار شود اما استان آمادگی بیش از این را دارد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نکته مهم در اجرای انتخابات سوق دادن فضای عمومی استان به سمت شور و نشاط انتخاباتی فارغ از حاشیه‌سازی است. 
وی تاکید کرد: برای ما مهم فراهم کردن بسترهای لازم به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری و مهم‌تر از همه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا انتخابات آتی مانند گذشته مظهر وحدت ملی ما باشد. 
نیکزاد با بیان این‌که یکی از مهمترین شاخصه‌ها برای مسئولان و مجریان انتخابات پایبندی به‌روش امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: باید در تصمیم‌‌گیری‌ها دقت شود تا انتخابات در فضایی با شور و نشاط و آرام برگزار شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: دشمنان در بحث انتخابات به‌دنبال آشوب، جنجال و ایجاد فضای ملتهب هستند تا به‌گونه‌ای انتخابات را بحث برانگیز کنند.
نیکزاد ادامه داد: باید مراقبت کرد تا از امکانات دولتی در زمینه انتخابات استفاده نشود و باید از گسترش فضای تهمت و دروغ در آستانه انتخابات پرهیز شود چرا که در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر‌گذار است.
وی تاکید کرد: در امر انتخابات باید به ‌اصل شایسته سالاری توجه جدی شود و انتخابات نباید رنگ و بوی طایفه‌ای و قومی بگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین یادآور شد: ثبت‌نام نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه ‎سال جاری آغاز و به ‌مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
انتهی پیام/ح20 
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول