اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار گلستان:

گلستان آمادگی برگزاری انتخابات رایانه‎ای را دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: گلستان آمادگی برگزاری انتخابات صفر تا 100 رایانه‌ای را دارد.

گلستان آمادگی برگزاری انتخابات رایانه‎ای را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی شامگاه شنبه در جلسه اعضای ستاد انتخابات استان، با بیان اینکه در سراسر کشور انتخابات تا 95 درصد به صورت رایانه‎ای برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در 10 درصد حوزه‎های انتخابیه سراسر کشور، از صفر تا 100 درصد کل فرآیند انتخابات به صورت رایانه‎ای برگزار خواهد شد یعنی حتی رای‎گیری، شمارش آرا، تکمیل فرم‎ها و ارسال آن به وزارت کشور تماما رایانه‎ای خواهد بود.
وی با بیان اینکه در همه شعب اخذ کشور از صفر تا 95 درصد رایانه‎ای برگزار می‎شود، تصریح کرد: این 10 تمام رایانه‎ای حوزه‎های انتخابیه کشور چنانچه شامل حال گلستان شود، این استان آمادگی دارد که از صفر تا 100 انتخابات را به صورت رایانه‎ای برگزار کند.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: آمادگی ستاد انتخابات استان از حدود چهار ماه گذشته قبل از شروع رسمی فعالیت این ستاد برای آماده‎سازی زیرساخت‎های این بخش بوده است.
جمشیدی گفت: اگر از سوی وزارت کشور آن 10 درصد تمام رایانه‎ای انتخابات در یکی از حوزه‎های استان گلستان ابلاغ شود ستاد انتخابات گلستان خود را به طور کامل برای برگزاری این ماموریت مهم آماده خواهد کرد.
وی ادامه داد: این اقدام شامل 10 درصد حوزه انتخابات کشور است نه 10 درصد شعب اخذ رای به این صورت که چنانچه این طرح برای گلستان ابلاغ شود یک حوزه انتخابیه به طور کاملا رایانه‎ای شامل همه شعب اخذ رای اعم از شهری و روستایی، ثابت و سیار آن حوزه انتخابیه خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان شش حوزه انتخابیه وجود دارد که هفت نماینده راهی مجلس خواهند شد.
جمشیدی افزود: در انتخابات رایانه‎ای آتی نیاز به خط اینترنت استان و شهرستان نداریم بلکه شبکه‎ای تعریف شد که این شبکه قابل استفاده در همه شعب اخذ رای سراسر استان خواهد بود.
وی ادامه داد: شورای نگهبان بدون اشکال این سیستم را مورد تایید قرار داده است.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: چون این سیستم به خوبی طراحی شده است هیچ نگرانی نداریم و هر حوزه‎ای که وزارت کشور ابلاغ کند امکانات برای اجرای آن مهیا است.
وی مهم‌ترین هدف ستاد انتخابات استان در انتخابات مجلس را برگزاری انتخاباتی سالم، اجرایی براساس قانون، حضور حداکثر مردم و تزریق خون در رگ‎های نظام دینی، ایجاد روح امید در تصمیم‎گیری مردم برای آینده خود ذکر کرد.
جمشیدی اذعان داشت: تمام سعی ما این است که به عنوان مجری قانون امانت‎دار مردم باشیم و آرای مردم را سالم و صحیح امانت بداریم و همان چیزی که مردم در صندوق ریختند را اعلام کنیم تا نمایندگان واقعی مردم وارد مجلس شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول