اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الهام:

آمریکا در پی گرفتن ماهی از تور انتخابات است

خبرگزاری فارس: مشاور حقوقی احمدی‌نژاد گفت: آمریکا دنبال گرفتن ماهی از تور انتخابات است که باید در این زمینه هوشیار و آگاه بود.

آمریکا در پی گرفتن ماهی از تور انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامحسین الهام در همایش "مکتب امام و اصول‌گرایی راستین" در همدان، عدالت را از بنیان‌های مکتب امام راحل(ره) و مبتنی بر آموزه‌ها و اعتقادات مسلم اسلامی دانست و اظهار کرد: آنچه از مکتب و اندیشه‌های اسلام ناب حاصل شده حقیقت عدالت است، بنابراین عدالت بدون اسلام و آموزه‌های آن محقق نخواهد شد.
وی از موج بیداری اسلامی در منطقه و گسترش اعتراضات مردمی برای دستیابی به عدالت سخن راند و افزود: جهان دو دهه پیش از این نیز شاهد فروپاشی نظام کمونیستی بود که با این تفاسیر هم نظام سوسیالسیتی شرق و هم نظام سرمایه‌داری غرب هر دو بالی از ستم و بی‌عدالتی موجود در دنیا بوده و هستند.

* جنگ حق علیه باطل فراگیر شده است
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه امروز جنگ حق علیه باطل در جهان فراگیر شده است، گفت: بار این جنگ را جهانیان به دوش می‌کشند که ما نیز با این مبارزه همراهی می‌کنیم تا ندای اسلامی در دنیا فراگیر شود.
وی اضافه کرد: تنها تأسی به عدالت اسلامی و مکتب امام راحل(ره) می‌تواند سعادت حقیقی انسان‌ها را رقم زند و خوشبختانه امروز شاهد وقوع اتفاق مبارک احیای مکتب امام خمینی (ره) و توجه به آموزه‌های رهبر فرزانه انقلاب در جهان هستیم.

* انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهاست
الهام انقلاب اسلامی ایران را ملجأ و الگوی دیگر کشورها دانست و ادامه داد: تشدید تهدیدات استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی، نشان از موضع غالب ما و زبونی آنها دارد چراکه آنها از فراگیری ندای عدالت‌گستر اسلام و ایران واهمه دارند.

* تهدیدات دشمن توخالی بوده و با تفکر عدالت‌محورانه از هم می‌پاشد
وی با تأکید بر اینکه نباید دچار توهم تهدیدات شد، ابراز کرد: این سخن به معنای نبود تهدید نبوده و نیست بلکه به این معناست که این فشارها به مثابه یک بادکنک توخالی است و با یک تفکر عدالت‌محورانه فرو خواهد پاشید.
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد از سرکوب‌های وحشیانه معترضان جنبش وال‌استریت در آمریکا خبر داد و بیان کرد: این امر در حالی صورت می‌گیرد که سردمداران غرب خود را حافظ حقوق بشر و مهد دموکراسی می‌‌پندارند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سناریوی مضحک آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در آمریکا پرداخت و اضافه کرد: آمریکا برای برون‌رفت از وضعیت موجود در پی ایجاد بحران جدیدی در جهان و معطوف کردن اذهان به سوی آن است.

* آمریکا در پی ایجاد تنش بین ایران و عربستان است
الهام با بیان اینکه متأسفانه عربستان سعودی، مجری سیاست‌های واشنگتن در منطقه است، ابراز کرد: به نظر می‌رسد آمریکا خواهان ایجاد تنش بین دو نقطه اصلی جهان اسلام یعنی ایران و عربستان است.
وی به تحلیل سابقه آمریکا در ایجاد بحران در کشورهای اسلامی و تأمین هزینه آن از خود این کشورها پرداخت و افزود: تحریک عراق برای حمله به ایران و تأمین هزینه آن از کشورهای اسلامی منطقه نمونه‌ای از این پیشینه سوء به شمار می‌رود.
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد بیان کرد: تجهیز ناتو برای غارت منابع کشورهای در حال انقلاب نظیر لیبی به منظور پرداخت بدهی‌های سنگینش به دیگر کشورها از دیگر موارد تأمین هزینه آمریکا از کشورهای اسلامی است.
وی افزود: واقعه ساختگی 11 سپتامبر، حمله به افغانستان و عراق و کشتار هزاران انسان بی‌گناه، پرورش فردی چون بن لادن و مرگ مشکوک وی، پیدا نشدن جعبه سیاه هواپیماهای اصابت‌کننده به برج‌های دوقلو از دیگر مواردی است که جای تفکر و تأمل دارد.

* آمریکا مظهر تروریسم است
الهام آمریکا را تروریست خواند و ادامه داد: دولت آمریکا با سناریوی مسخره خود در پی آن است که محور تروریزم را متوجه جمهوری اسلامی کند و با یک فشار بین‌المللی ایران را به انزوا بکشاند ولی به این نکته نیز به خوبی واقف است که امروز جمهوری اسلامی در موضع قدرت قرار دارد و بازی با آن به معنای بازی با دم شیر است.

* آمریکا می‌خواهد از تور انتخابات ماهی بگیرد
وی در بخش دیگری از سخنانش از اهمیت انتخابات پیش رو در کشور سخن گفت و بیان کرد: آمریکا دنبال گرفتن ماهی از تور انتخابات است که باید در این زمینه هوشیار و آگاه بود.
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد بیان کرد: با وضعیت موجود در آمریکا، دولت این کشور قدرت ایجاد تهدید جدید را ندارد اما از توان تهدید نرم برخوردار است که در انتخابات آتی از این ابزار استفاده خواهد کرد.
وی افزود: این تهدید برای عده‌ای از عناصر سست‌عنصر داخلی و برای اهداف شکلی سازمان یافته برخی از گروه‌ها در کشور تأثیر خواهد داشت که باید مراقب و مواظب بود.
الهام بیان کرد: آمریکا با تهدید نرم خود در پی القای دو پیام به ایران است به این معنا که اگر در امر انتخابات در پی تأمین منافع آمریکا و توجه به خواسته‌های ما بودید که مشکلات حل می‌شود در غیر اینصورت تهدیدات علیه شما بیشتر خواهد شد.

* آمریکا در انتخابات ما دنبال روی کار آمدن عناصر سازش‌کار با خود است
وی افزود: طبق این پیام، در صورت روی کار آمدن عناصر میانه‌رو سازشکار سیاست‌های آمریکا در انتخابات، تهدیدات امنیتی و سیاسی نیز از بین می‌رود ولی اگر یک جریان ناب اصولگرای مقاوم وارد مجلس شود تهدیدات و فشارها نیز افزایش می‌یابد.
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد با بیان اینکه غرب در این انتخابات در پی سرمایه‌گذاری بر روی جنبش به اصطلاح سبز است، بیان کرد: در دوران اصلاحات یکی از رجال ورشکسته سیاسی، اعلام کرده بود که "ما اصلاح‌طلبان، روی کار نمی‌آمدیم موشک‌های کروز آمریکا به تهران اصابت کرده بود" در حالی باید به این مهم توجه داشت که دو نوع موشک کروز وجود دارد یکی حقیقی و عامل تهدید نظامی و دیگری کروز بدلی به معنای چهره‌های سیاسی وابسته به غرب که هر دو نیز یک کارکرد دارند.

* طیف‌های همسو با غرب درصدد حضور در انتخابات هستند
وی تأکید کرد: به نظر بنده طیف‌های همسو با غرب درصدد حضور در صحنه انتخابات با چهره‌های ناشناخته و با سیاست‌های مشخص اعلام شده هستند اما القای این موضوع را نیز در دستور کار دارند که نظام نیازمند حضور آنهاست در صورتی که چنین نبوده و نیست.
به گفته الهام، تهدیدهای امروز علیه ایران بخشی از یک بسته تعریف شده است که باید بذر آن پاشیده شود تا میوه آن در انتخابات برداشت شود پس با این اوصاف تهدیدها برای مصرف انتخاباتی است.

* آمریکا هیچگاه با ایران حق و عدالت خواه کنار نمی‌آید
وی گفت: در هر حال باید به این نکته نیز توجه داشت که آمریکا به هیچ وجه با ایران اسلامی کنار نمی‌آید مگر اینکه جمهوری اسلامی تسلیم محض سیاست‌های آن شود که البته این امر نیز ناشدنی است.
مشاور حقوقی احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود با بیان اینکه مجلس باید برآمده از اصول و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی باشد، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تأکید کرده‌اند که نمایندگان باید حافظ منافع مردم باشند و از کانون‌های قدرت و ثروت دوری گزینند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول