اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۱۸ و ۱۹ آبان ماه انجام می‌شود؛

برگزاری دوره آموزشی ویژه مجریان انتخابات در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: دوره آموزشی انتخابات ویژه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در روزهای 18 و 19 آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی ویژه مجریان انتخابات در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و فرمانداران بوشهر اظهار داشت: ستاد استانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کار خود را آغاز کرده است.
وی افزود: کار ما با تشکیل ستاد و حضور روسای پنج‌گانه آموزش، تبلیغات، فناوری، پشتیبانی و امنیتی در ستاد مرکزی آغاز شده است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین شعبه‌های مفروض در انتخابات را شناسایی و تدارکات لازم برای انتخاباتی آسان و روان را فراهم کردیم.
شنبدی بیان کرد: با انجام برنامه‌های آموزشی برای مجریان و مردم در تلاش هستیم تا 95 درصد انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام شود.
وی با بیان اینکه از تجربیات انتخابات گذشته استفاده می‌کنیم، افزود: استراتژی نظام مشارکت حداکثری است و در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش می‌کنیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تجلی وفاداری مردم به نظام در سفر رهبر معظم انقلاب را دیدیم، اضافه کرد: رویکرد و نگاه ما در انتخابات در بوشهر رویکردی عدالت محوری و قانون محوری است.
شنبدی تاکید کرد: وظیفه ما مجریان انتخابات عمل به قانون به صورت صد در صدی است و تحقق این امر مستلزم فراگیری و به‌کارگیری تمام مجریان در راستای آموزش انتخابات است.
وی گفت: برای سلامت، صحت، شور و شعف در انتخابات همه باید دست به دست هم دهیم و با کمک مردم بستر لازم را برای هرگونه حرکت غیرقانونی ببندیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه در اجرای قانون انتخابات با کسی تعارف نداریم، گفت: در اجرای انتخابات خود را وام‌دار خون مقدس شهدا می‌دانیم.
شنبدی اظهار داشت: با هرگونه تخلف مغایر با قانون برخورد می‌کنیم چرا که استراتژی ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت‌های معنوی و داشتن چهره‌های دلسوز به ویژه روحانیون و بسترهای خوبی که داریم امیدواریم انتخابات نهم را مطابق نظر رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول