اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی:

مشکلی برای حضور در عرصه انتخابات ندارم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی شایعه عدم امکان شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت: مشکلی برای حضور در عرصه انتخابات ندارم

مشکلی برای حضور در عرصه انتخابات ندارم
عبدالمحمد بابااحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به التزام نامزدهای انتخابات مجلس به برخورداری از شرایط جدید به‌منظور حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برخلاف مطالب عنوان شده شرایط لازم را برای حضور در عرصه انتخابات دارا هستم.
وی با رد مطالب برخی سایت‌های خبری مبنی بر عدم امکان شرکت نمایندگان لردگان به عنوان تنها نماینده فاقد شرایط شرکت در انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: بر اساس مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد شرط کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم است اما در زیر بند این قانون مدرک تحصیلی افراد شاغل در نیروهای مسلح، جانبازان و دارندگان مدارک مدیریت ضمن خدمت آموزش و پرورش یک مقطع تحصیلی برای کاندیداها محسوب خواهد شد.
بابااحمدی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه مجلس ششم حضور نمایندگان در یک دوره از مجلس به منزله یک مقطع تحصیلی برای این افراد محسوب خواهد شد.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضورش در مجلس هشتم از طریق انتخابات میان دوره‌ای، گفت: حضور در مجلس از طریق انتخابات میان‎دوره‌ای نیز بر اساس مقررات و قوانین موجود نیز معادلی یک مقطع تحصیلی محسوب می‏شود و با این وجود مشکلی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس نهم ندارم.
وی در ادامه برگزاری تبلیغات زود هنگام کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم را بر خلاف مقررات دانست و گفت: در حال حاضر برگزاری تبلیغات انتخاباتی بسیار زودهنگام است و نمایندگان باید در زمان مشخص با التزام به مواد قانونی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کنند.
بابااحمدی تصریح کرد: برهمین اساس لازم است تا دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و سیاسی وظایف خود را در قبال برگزاری انتخابات زودهنگام از سوی برخی از نامزدها انجام و با متخلفان به صورت قانونی به جد برخورد کنند.
وی با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر شهرستان لردگان، گفت: مردم شهرستان لردگان مردمی متدین، ولایی، پایبند به اصول ولایتمداری و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که این ویژگی‌ها و مزایا شرایط را برای برگزاری یک انتخابات سالم در این شهرستان فراهم کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول