اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرهای مختلف استان مرکزی برگزار می‌شود؛

همایش و نشست نقش بانوان در انتخابات

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از برگزاری همایش و نشست نقش بانوان در انتخابات در شهرهای مختلف استان خبر داد.

همایش و نشست نقش بانوان در انتخابات
اشرف جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش با هدف حضور آگاهانه و گسترده زنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همایش و نشست نقش بانوان در انتخابات با همکاری فرمانداری شهرستان‌ها و به همت کمیته بانوان ستاد انتخابات استان برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد: آنچه مد نظر ماست حضور حداکثری و یکپارچه مردم به ویژه زنان در انتخابات می‌باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
جواهری گفت: کسانی که در انتخابات شرکت کرده و در پای صندوق‌های اخذ رای حضور می‌یابند باید به معیارهای اصولی، ارزشی، ولایی و دیگر معیارهای انقلابی توجه داشته با شناخت کامل از نامزدها نمایندگان خود را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات پاسخی با یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و تثبیت همه ارزش‌‌‌ها است، عنوان کرد: بانوان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با هوشیاری و از خود گذشتگی زمینه را برای حضور مردان فراهم ساخته و نقش آفرینی کردند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته بانوان ستاد انتخابات استان به منظور حضور هرچه بیشتر زنان در انتخابات اذعان داشت: به منظور زمینه‌سازی برای حضور هر چه بیشتر زنان در انتخابات که بدون شک حضور خانواده را به دنبال خواهد داشت برنامه‌‌های مختلفی توسط این کمیته اجرا خواهد شد که برگزاری همایش، نشست و انتشار مقالات با موضوع اهمیت حضور زنان در انتخابات بخشی از این برنامه‌ها است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول