اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بروجردی:

انتخابات تونس مهر تاییدی بر بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه انتخابات تونس مهر تاییدی بر بیداری اسلامی است.

انتخابات تونس مهر تاییدی بر بیداری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علاء‌الدین بروجردی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در بروجرد در خصوص تحولات و بیداری اسلامی در منطقه گفت: انتخابات تونس بر بیداری اسلامی در منطقه مهر تائید زد و نشان داد آنچه در کشورهای منطقه روی می‌دهد گرایش مردم به سوی حکومت‌های اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی بیداری اسلامی جهان را در برگرفته، افزود: باید گفت قابل پیش‌بینی است در انتخابات آینده مصر نیز آنچه در تونس اتفاق افتاد در مصر نیز تکرار و ملت مصر هم رای خود را به چهره‌های اسلامی می‌دهند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی از این موج بیداری اسلامی در منطقه هراس دارند، گفت: ما امروز در برابر طراحی و ترفندها علیه جهان اسلام و امت اسلامی هستیم که از سوی استکبار به فرماندهی آمریکای جهان خوار صورت می‌گیرد.
بروجردی در ادامه در خصوص اتهام واهی و بی‌اساس آمریکا مبنی بر همکاری ایران برای ترور یک دیپلمات سعودی گفت: با توجه به هم ریختگی وضعیت داخلی آمریکا و ماجرای وال استریت و این خیزش عظیمی که برخلاف همه محاسبات بزرگ‌ترین قدرت دنیا در درون جامعه خود اتفاق افتاده آن‌ها به شدت نیازمند یک فضای کاذب بودند تا بتوانند این فضا را تغییر داده و یک انحرافی را در افکار عمومی آمریکا و همه جامعه جهانی انجام دهند.
وی افزود: حرکت جریان و نهضت وال استریت چه در آمریکا و چه در اروپا و برخوردهای بسیار خشن پلیس آمریکا و مسئولان امنیتی کشورهای اروپایی با تظاهر کنندگان نشان می‌دهد که آمریکا به رغم همه طراحی و سیاسی و جوسازی و فشار سیاسی که علیه جمهوری اسلامی وارد می‌کرد خودشان بدترین رفتار را با ملت آمریکا و مطالباتشان نشان دادند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با این حرکت آمریکا نشان داد که مدعیان آزادی و دموکراسی در غرب و در راس آن آمریکا آنچه می‌گویند متناسب با واقعیت در جامعه خود نیست.
بروجردی خاطرنشان کرد: در سوریه استکبار جهانی تلاش کرد، تا ساختار سیاسی این کشور را تغییر دهد و از همه ظرفیت مادی و قاچاق سلاح به سوریه استفاده کردند، اما به رغم این همه سرمایه‌گذاری باز ناکام ماندند.
وی افزود: این شکست پی در پی آمریکا با توجه به انتخابات پیش روی اوباما آن‌ها را واداشت حیطه توطئه خود علیه نظام جمهوری اسلامی را توسعه دهند به این دلیل طرح مضحک ترور سفیر عربستان را طراحی کردند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول