اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

انتخابات پایه و مبنای برقراری امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار و رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس اصفهان با بیان اینکه فضای عمومی استان برای برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس مطلوب است، گفت: انتخابات پایه و مبنای برقراری امنیت کشور است.

انتخابات پایه و مبنای برقراری امنیت کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه ستاد انتخابات استان به دو بخش نرم‌افزاری و سخت افزاری تقسیم‌بندی می‌شود، اظهار داشت: فضای عمومی استان اصفهان برای برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مطلوب و این استان از لحاظ امنیتی دارای شرایط خوبی است.
وی با بیان اینکه این انتخابات نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های پیشین از لحاظ بین‌المللی دارای حساسیت بیشتری است، تصریح کرد: ما باید از این انتخابات جدای از انتخاب نمایندگان مجلس از حضور مردم بهره‌برداری بیشتری به نفع جمهوری اسلامی در فضای بین‌المللی داشته باشیم.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از وفادار بودن به آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند، بنابراین تمامی دستگاه‌ها باید برای این حضور بکوشند.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه در همایش‌های مختلف باید حضور مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز شفاف‌سازی و روشنگری شود، خواستار بسترسازی برای برگزاری انتخابات پرشکوه و بانشاط شد.
وی اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات استان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم و امن اندیشیده شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول