اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امنیتی نظامی ستاد انتخابات اصفهان:

حاشیه‌های انتخاباتی با تأمین امنیت کامل از بین می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امنیتی نظامی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس اصفهان گفت: درصدد هستیم با تأمین امنیت کامل هیچ حاشیه‌‌ای بر انتخابات اثر منفی نگذارد.

حاشیه‌های انتخاباتی با تأمین امنیت کامل از بین می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی پایه رفتارهای نظام اسلامی است، اظهار داشت: تمامی اعمال و رفتارهای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بر اصل مردم‌سالاری دینی استوار است.
وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت اصلی آن را تأمین می‌کند و می‌تواند برگ زرین دیگری در افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: در حوزه تأمین امنیت انتخابات در ایران با کشورهای دیگر متفاوت عمل می‌کنیم.
رئیس کمیته امنیتی نظامی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: کشورهای دیگر انتخاباتی امنیتی برگزار می‌کنند در حالی که ما با تأمین امنیت، انتخاباتی آزاد را برای حضور فعال و حداکثری مردم را دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم با تأمین امنیت کامل هیچ حاشیه‌ای بر انتخابات اثر منفی نگذارد، تاکید کرد: تحقق این امر مستلزم ورود دستگاه‌های مختلف است تا با تلاش خود مأموریت‌های مختلفی را در برگزاری انتخابات سالم و با امنیت کامل به دوش گیرند.
جان‌نثاری یادآور شد: تأمین امنیت برای حضور فعال و معنادار مردم در راستای پرهیز از حاشیه سازی‌ها در برگزاری انتخابات است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول