اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس:

تصویب منشور احزاب و انتخابات در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس در اصفهان با بیان اینکه نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی اصفهان با حضور احزاب در اواخر آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: در این نشست منشور انتخابات استان بررسی و به تصویب می‌رسد.

تصویب منشور احزاب و انتخابات در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید امیر جعفری در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: کمیته سیاسی انتخابات برای دستگاه‌هایی مانند بسیج که بیشترین ارتباط را با بدنه مردم دارند، به منظور ارتقا شور و نشاط انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان ظرفیت‌های زیادی برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان مشارکت سیاسی و سلامت نظام انتخابات دارد، گفت: درصدد برگزاری همایشی با موضوع انتخابات در دانشگاه‌های استان هستیم.
رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان ضمن پیشنهاد برای طراحی سایتی به منظور معرفی کاندیداهای انتخابی بیان کرد: زندگینامه و سوابق کاری هر نامزد بر روی این سایت قرار می‌گیرد تا مردم بتوانند نمایندگان خود را به خوبی انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: کمیته سیاسی ستاد انتخابات، بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در قالب پیامک برای اعضای ستاد و مجریان برگزاری انتخابات ارسال می‌کند.
جعفری ادامه داد: در نظر داریم نشست‌هایی را با حضور فعالان سیاسی و احزاب در اواخر آبان ماه تشکیل دهیم و منشور احزاب و انتخابات را به تصویب برسانیم.
وی با بیان اینکه درصدد حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس هستیم، تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرای برای این حضور تلاش کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول