اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/از حاشیه تا متن/

بیداری اسلامی به نمایشگاه کتاب سمنان هم رسید

خبرگزاری فارس: امروز در حالی که کشورهای منطقه شاهد تحولات مختلف است و کارشناسان زمینه‏سازی این انقلاب‏های مردم را در آموزه‏های نظام اسلامی می‏دانند، می‏توان اثرات بیداری اسلامی را در جای‏ جای کشورمان نیز دید؛ حتی در نمایشگاه کتاب سمنان.

بیداری اسلامی به نمایشگاه کتاب سمنان هم رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نمایشگاه کتاب سمنان در حالی وارد چهارمین روز فعالیت خود می‏شود که هنگام ورود به نمایشگاه پوسترهای زیبا و جالبی از «بیداری اسلامی» در کشورهای مختلف در سالن جنبی این نمایشگاه نگاه‏ها را معطوف خود می‏سازد.
انقلاب اسلامی با مفاهیم اسلامی و والایی که امام راحل، رهبر کبیر ملت ایران آنها را در جهان مطرح ساخت و توانست رژیم منحوس پهلوی را از صفحه روزگار محو کند، در برهه کنونی شاهد صدور آموزه‏های خود در سراسر جهان است.
بیداری اسلامی که در حال حاضر در کشورهایی همچون یمن، لیبی، سودان، مصر، تونس و حتی عربستان و بسیاری از کشورهای دیگر شاهد به نتیجه رسیدن آن هستیم؛ موضوع جالبی است تا حتی در نمایشگاه کتاب نیز بدان پرداخته شود. سالن برنامه‏های جنبی نمایشگاه کتاب سمنان با ظرافت و ایده جالب توجهی، به محل نمایش رشادت‏ها و تلاش‏های ملت‏هایی تبدیل شده است که «آزادی» را فریاد می‏زنند.
مشت‏های گره‏ کرده انقلابیون یمنی، مصری و به طور کل عربی در ورودی سالن برنامه‏های جنبی نمایشگاه کتاب سمنان نظر هر مخاطب و مراجعه‏کننده باریک‏اندیش را به خود جلب می‏کند؛ حرف‏هایی که «رهایی از دیکتاتوری» را در جان و دل آدمی ملموس می‏سازد.
به گزارش فارس از سمنان، شاید بتوان گفت که نمایش تصویری از انقلاب‏های منطقه و بیداری اسلامی یکی از جالب‏ترین اقدامات دست‏اندرکاران برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان است.
زمان‏سنجی و توجه به مسائل روز جهان از مهم‏ترین مسائلی است که همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود آن را به مسئولان گوشزد کرده‏اند و به خوبی می‏توان در این نمایشگاه نیز تبلور این سخنان ارزشمند را حس کرد.
مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب سمنان در صورتی که بتوانند با برگزاری نشست‏های تخصصی در سالن برنامه‏های جنبی، موضوع بیداری اسلامی را برای مراجعه‏کنندگان تبیین کنند بی‏شک اثرگذاری این اقدام ارزنده را دو چندان خواهند ساخت.
دعوت از کارشناسان سیاسی و صاحب‏نظران عرصه بین‏الملل به منظور توجیه جوانان و بازدیدکنندگان کنجکاوی که درباره قیام‏های منطقه سئوالی در ذهنشان جرقه می‏زند، می‏تواند به جذابیت نمایش پوسترهای بیداری اسلامی در این نمایشگاه کمک شایانی کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول