اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

خاورمیانه جدید با بیداری اسلامی در حال تولد است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: خاورمیانه جدید با توجه به تحولات منطقه و بیداری اسلامی در حال تولد و شکوفایی است.

خاورمیانه جدید با بیداری اسلامی در حال تولد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی شامگاه دوشنبه در مراسم پایانی اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه رویش که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار شد، اظهار داشت: به تصور کشیدن بیداری اسلامی امروز در سینما یک آمار و یک خیزش است وخود این موضوع رویش فیلم‌سازان را در پی‌دارد.
استاندار خراسان رضوی افزود: حضور فیلم‌سازان و هنرمندان همه ساله باید در جشنواره فیلم رویش بیشتر نمایان‌گر شود چرا که این جشنواره امروز به سمتی می‌رود که مانند جشنواره امام رضا(ع) یک رویداد بزرگ در کشور تلقی می‌شود.
وی گفت: امروز خیلی از آثار فرهنگی، تاریخی و دینی را با استفاده از نیازهای رشد بشری در قالب هنر وفیلم ماندگار کرد و به عنوان خوراک فکری ارایه داد چرا که فیلم امروز یک سرگرمی سالم در کشور ما است و در قالب موضوعاتی زیبا تمام حیطه‌ها را برایمان بازگو می‌کند.
صلاحی خاطرنشان کرد: بعضی از سریال‌های تلویزیون با توجه به موضوعات گیرایی‌شان حتی تا 40 میلیون مخاطب را با خود همراهی می‌کند و این نشانگر این است که هنرمندان پبشکسوت ایرانی حتی در دنیا هم نامی هستند.
وی تصریح کرد: چیزی که در حیطه هنر برای نسل جوان مهم است این است که فیلم با استفاده از ابزار و هنر مفاهیم دینی را به نسل جوان منتقل کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول