اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد؛

نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان عصر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان از چهارم تا دهم آبان ‏ماه در سالن نمایشگاهی وحدت سمنان، در بلوار 17 شهریور این شهر دایر خواهد بود.
ساعات بازدید از این نمایشگاه، 9 تا 12 ظهر و 16 تا 20 شب اعلام شده است.
آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‏های اجرایی و نیز علاقه‏مندان به کتاب و کتاب‏خوانی در سالن اجتماعات بانک ملی سمنان در بلوار 17 شهریور برگزار شد.
این نمایشگاه با 123 غرفه و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع گشایش یافته است.
280 ناشر کشوری بیش از 25 هزار عنوان کتاب را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که به طور حدودی بیش از 250 هزار جلد کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان ارایه می‏شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این نمایشگاه، کتاب‏ها با تخفیف 40 درصدی ارایه می‏شود که 20 درصد آن را غرفه‏داران و ناشران شرکت‏کننده در نمایشگاه تامین می‏کنند و 20 درصد دیگر از طریق خرید بن کارت‏ها اعمال می‏شود.
برای نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال یارانه خرید کتاب درنظر گرفته شده است که 10 درصد از یارانه‏ها را استان سمنان و 10 درصد را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین می‏کند.
سهم مشترک استان و وزارت ارشاد در این بخش هر کدام 250 میلیون ریال است و بقیه 2 میلیارد ریال از حجم خریدها توسط مردم تامین خواهد شد.
کتاب‏هایی در همه زمینه‏های پزشکی، دانشگاهی، زبان، جنگ نرم، دفاع مقدس، مذهبی، ادبی، هنری و... در نمایشگاه کتاب سمنان به نمایش درآمده است.
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، استانداری سمنان، سازمان نمایشگاه‏های فرهنگی ایران و سایر ادارات و نهادها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در برگزاری این نمایشگاه همکاری داشته‏اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نشست‏های تخصصی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در سمنان تشکیل می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول