اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

ساخت مدرسه در شهر پردیسان تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: از مصوبات سفر مقام معظم رهبری، تعدادی از مدارس به ویژه در بخش پردیسان با توجه به نیاز این منطقه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ساخت مدرسه در شهر پردیسان تا پایان سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، محمد‌حسین امین‌جعفری در سخنانی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال گذشته به قم اظهار کرد: آموزش و پرورش استان نیز مشمول برکات این سفر قرار گرفت.
وی ادامه داد: کلنگ‌زنی 44 پروژه شامل ساخت 27 مدرسه، احداث 11 سالن ورزشی، دو استخر و چهار مدرسه استثنایی که با حضور استاندار قم صورت گرفت از جمله پروژه‌های مصوب در سفر معظم‌له به قم بود.
امین‌جعفری با اشاره به افتتاح هشت پروژه عمرانی آموزش و پرورش که به برکت سفر مقام معظم رهبری صورت گرفت، بیان کرد: برخی از این پروژه‌ها از اعتبارات سفر و برخی از اعتبارات استانی به برکت سفر مقام معظم رهبری افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به نمایش دستاوردها و عملکردهای دانش‌آموزان قمی در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای برتر دانش‌آموزان قمی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
وی کسب رتبه نخست دانش‌آموزان استان در کنکور سال گذشته در بین دیگر استان‌ها، برتری دانش‌آموزان استان در مباحث تربیتی، کسب رتبه نخست در اذان و رتبه دوم در رشته‌های قرآن و معارف و همچنین مدال‌های مختلف جهانی و بین‌المللی در زمینه ورزش را از افتخارات و دستاوردهای یک ساله دانش‌آموزان استان عنوان کرد.
امین‌جعفری عنوان کرد: اعتبارات سفر رهبری برای آموزش و پرورش بیش از 30 میلیارد تومان بوده که کلنگ‌زنی آنها صورت گرفته و در سال‌های 90 و 91 به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه اعتبار برخی از پروژه‌ها طی یک سال و برخی دیگر طی دو سال اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری به استان قم زمان‌بندی مشخصی داشته و برخی تا پایان سال جاری و برخی دیگر تا پایان سال 91 و 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: از اعتبارات سفر رهبری مدرسه‌ای واقع در حسین‌آباد جعفریه در سال گذشته افتتاح شد و تعدادی از مدارس به ویژه در بخش پردیسان با توجه به نیاز این منطقه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول