اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد:

ثبت بمباران مدرسه پیروز بهبهان در تقویم ملی

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: ثبت حمله ددمنشانه رژیم جنایتکار بعثی به مدرسه راهنمایی شهید پیروز بهبهان در چهارم آبان‌ماه 62 در تقویم ملی یکی از خواسته‌های خانواده شهداست.

ثبت بمباران مدرسه پیروز بهبهان در تقویم ملی
فرهاد باذلی محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 74 شهید مدرسه راهنمایی شهید پیروز این شهرستان اظهار داشت: دشمنان ما وقتی در جبهه‌های جنگ با شکست مواجه شدند، سعی کردند با بمباران شهرها و مردم بی‌دفاع، ملت ما را تحت فشار قرار دهند.
وی تصریح کرد: آنها به محل اصابت موشک خود هیچگاه فکر نکرده و بیمارستان، خیابان، مدرسه و یا هرجای دیگری برایشان تفاوتی نداشته و تنها بمباران را انجام می‌دادند.
باذلی محبوب خاطرنشان کرد: در این میان بهبهان نیز همواره مورد ظلم دشمن قرار گرفته و در یک حادثه ناجوانمردانه و دردناک مدرسه راهنمایی شهید پیروز مورد اصابت یکی از موشک‌های عظیم صدام قرار گرفت و عده زیادی بی‌گناه به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند.
فرماندار بهبهان در ادامه به خواسته‌های خانواده این شهیدان بی دفاع اشاره کرد و با به حق خواندن آنها گفت: یکی از خواسته‌های این خانواده‌ها، ثبت این حادثه در تقویم جمهوری اسلامی ایران بوده که ما نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.
وی افزود: همچنین جمعی از نویسندگان و اهل قلم بهبهان متن زیبایی را برای شرح این حادثه نوشته‌اند که در تلاشیم آن را در کتاب ادبیات سال اول راهنمایی کشور اضافه کنیم.
باذلی محبوب دیگر خواسته این خانواده‌ها را دیدار خصوصی با ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: برای تحقق این موضوع نیز در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم تا شرایط را برای این دیدار با رهبر معظم انقلاب فراهم آورده و به همه خواسته‌های این خانواده‌های صبور  جامه عمل بپوشانیم.
وی در پایان گفت: امروز ما نیز باید دنباله رو راه شهدا بوده و از آرمانها و دستاوردهای آنان به خوبی محافظت کرده و در حق آنها دین خود را به خوبی ادا کنیم.
انتهای پیام/غ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول