اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی جهرم خبر داد:

فعالیت 1200 سرویس مدرسه در جهرم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرستان جهرم گفت: یک‌هزار و 200 سرویس مدرسه در جهرم به 7 هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی می‌کنند.

فعالیت 1200 سرویس مدرسه در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی داودی‌نیا بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی سرویس‌های مدارس و نظارت بر فعالیت آن‌ها از جمله وظایف سازمان تاکسیرانی است و استفاده کنندگان از خدمات این سرویس‌ها، کودکان و نوجوانان هستند که به علت شرایط سنی ویژه باید در مورد رفت و آمد آنها به مدارس، مهدها و مراکز آموزشی بسیار دقت کرد و از افراد دارای صلاحیت استفاده شود.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری به علت یک شیفته شدن مدارس تعداد سرویس‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: امسال تعداد دفاتری که با معرفی اداره آموزش و پرورش و با نظارت سازمان تاکسیرانی به ساماندهی سرویس‌ها می‌پردازند از یک دفتر به دو دفتر افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرستان جهرم ابراز داشت: طبق آماری که از دفاتر سرویس‌های مدارس اخذ شده است به 7 هزار دانش‌آموز سرویس‌دهی می‌‌‌کنند و تعداد کل راننده‌های سرویس 600 نفر بوده که حدود یک ششم آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی جهرم خاطرنشان کرد: از تمام مدیران اجرایی مدارس و مهدهای کودک‌ سطح شهر جهرم تقاضا داریم که از سرویس‌های مجاز و رانندگان دارای کارت صلاحیت، آرم و علائم سرویس استفاده کنند چرا که افراد دارای این کارت مراحل مختلفی از جمله انجام استعلام‌ها از مراکز ذی‌صلاح، کنترل کردن بیمه و نوع گواهینامه و غیره را طی می‌کنند.
وی با بیان اینکه از والدین دانش‌آموزان نیز می‌خواهیم که نسبت به این سرویس‌ها و عملکرد آنان حساس باشند خاطرنشان کرد: والدین باید از رانندگان سرویس کارت صلاحیت بخواهند و در پرداخت کرایه دقت کرده و مطابق با نرخ کرایه مصوب سازمان تاکسیرانی عمل کنند و در تعداد سرنشین‌ها دقت شود.
این مسئول در پایان تصریح کرد: خانواده‌ها و والدین دانش‌آموزان چنانچه هرگونه تخلف آیین‌نامه‌ای یا اخلاقی مشاهده کردند با مدیران مدارس یا قسمت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی جهرم اطلاع دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول