اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

حادثه مدرسه پیروز سند ایثارگری مردم بهبهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: حادثه مدرسه راهنمایی شهید پیروز بهبهان برگی دیگر از اسناد ایثارگری‌های مردم این شهرستان است.

حادثه مدرسه  پیروز سند ایثارگری مردم بهبهان است
حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدرسه راهنمایی شهید پیروز این شهرستان اظهار داشت: این حادثه در نوع خود کم نظیر و حتی بی‌نظیر است که در هیچ جای دنیا چنین حادثه‌ای را ندیده و نشنیده‌ایم.
وی تصریح کرد: البته مردم ما مردمی ایثارگر هستند و این حادثه دردناک برگ دیگری از اسناد ایثارگری‌های مردم بهبهان است.
ابوعلی بیان کرد: دشمن وقتی در جبهه‌ها نتوانست در مقابل رزمندگان ما ایستادگی کند، به پشت جبهه‌ها روی آورده و به بمباران شهرها و مردم بی‌دفاع پرداخت.
امام جمعه بهبهان به نقش منافقین در این حادثه اشاره کرد و افزود: منافقین همواره به عنوان ستون پنجم در اختیار دشمنان ایران اسلامی بوده و به عنوان عوامل شناسایی قطعاً در این حادثه نیز دخیل بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اما این بخش دیگری از عظمت ملت ایران اسلامی است که حتی در پشت جبهه‌ها نیز با وجود بی دفاع کشته شدن عزیزانشان در برابر دشمنان ایستادگی کرده و شکست نخوردند.
ابوعلی در ادامه افزود: پس از این حادثه نیز مردم ما روحیه خود را از دست نداده و بیش از پیش مقاومت کرده و شکست‌های سنگینی را بر دشمن تحمیل کردند.
وی این حادثه را آموزنده دانست و افزود: این حادثه برای ملت ما و دشمن درس‌های زیادی داشت چرا به ما آموخت که باید روحیه خود را قوی نگه داریم و به دشمنان نیز آموخت که ملت ما از این اتفاقات هراسی نداشته و جان خود را برای هدف خویش وقف می‌کنند.
امام جمعه بهبهان در پایان بر برپایی مراسمات ویژه برای بزرگداشت شهیدان این حادثه تأکید کرد و گفت: ما نیز باید قدردان این شهامت‌ها و رشادت‌ها بوده و در این راه باز هم استوار بوده و با استقامتی خوب ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول