اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بهبهان:

بمباران مدرسه پیروز سند مظلومیت بهبهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران بهبهان گفت: بمباران ناجوانمردانه مدرسه پیروز بهبهان و شهادت تعداد زیادی دانش‌آموز معصوم، سندی دیگر از مظلومیت این شهرستان و مردم شهیدپرور آن است.

بمباران مدرسه پیروز سند مظلومیت بهبهان است
محمدطلا مظلومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت سالروز حمله موشکی به مدرسه راهنمایی شهید پیروز این شهرستان اظهار داشت: رژیم بعثی و در صدر آن صدام در هشت سال دفاع مقدس همواره از همه قوانین بین‌المللی تخطی کرده و یکی از این موارد حمله موشکی به مدرسه راهنمایی شهید پیروز بهبهان بود.
وی افزود: در بعداز ظهر 4 آبان 62 رژیم صدام موشکی 12 متری را به سوی مدرسه پیروز بهبهان فرستاد که با اصابت آن به این مدرسه راهنمایی 74 تن از دانش‌آموزان و معلمان به شهادت رسیدند.
مظلومی تصریح کرد: عمق این فاجعه به حدی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص آن صحبت کرده و آن را حادثه‌ای بسیار تلخ و دردآور توصیف کرده‌اند.
فرمانده بسیج ناحیه بهبهان در ادامه از بهت همه خبرنگاران و مردم داخل و خارج از این حادثه خبر داد و گفت: کشورهای خارجی نیز که این حادثه را دیده و شنیدند از آن ابراز تعجب کرده و مبهوت مانده و به عمق حادثه و قساوت قلب صدام و مزدورانش گواهی دادند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن مادامی که در رویارویی با رزمندگان اسلام ناتوان شد مجبور شد برای دور کردن مردم از جبهه‌ها دست به چنین اعمال ناجوانمردانه‌ای بزند.
مظلومی افزود: اما مردم ما با دیدن این صحنه‌های غیر انسانی، با انگیزه‌ای بالاتر به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفته و نتیجه آن پیروزی خیره کننده در پایان همان سال در عملیات خیبر بود.
فرمانده بسیح ناحیه بهبهان در پایان در خصوص مهمترین پیام این حادثه گفت: پیام اصلی این حادثه این بود که مردم ما همواره با قدرت و پایداری بی‌نظیر در راه و هدف خود ایستاده و همه وجود خود را برای رسیدن به هدف والای خود اهدا می‌کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول