اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دیواندره خبرداد:

برگزاری یادواره شهدای شورای اصناف در دیواندره

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دیواندره از برگزاری یادواره شهدای اصناف به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.

برگزاری یادواره شهدای شورای اصناف در دیواندره
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب عیسی‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان که در سالن اجتماعات سپاه دیواندره برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر بسیج به عنوان عقبه پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی از این عقبه‌پایان ناپذیر نامحدود به شدت وحشت و هراس دارند.
وی با تاکید براینکه ارتش 20 میلیونی حضرت امام(ره) امروز با تکیه بر نیروی ایمان و فرمانبرداری بی‌چون و چرا از ولی امر مسلمین پیشتاز هر میدانی است، خاطرنشان کرد: این نهاد الهی بعد از پیروزی سربلندانه‌اش در میدان جنگ سخت هشت ساله امروز نیز با بهره‌گیری از توانایی‌هایش در عرصه جنگ نرم به خوبی وارد میدان شده است.
به گفته فرمانده سپاه دیواندره، امروز در صحنه جنگ نرم تفکر بسیج مؤلفه اصلی قدرت نرم برای مقابله با جنگ نرم است و این تفکر الهی یکی از عوامل کلیدی ماندگاری و اقتدار همیشگی انقلاب اسلامی است.
عیسی‌زاده تفکر بسیجی را منبعث از فرهنگ اسلامی دانست و از بسیج به عنوان فرهنگ ایثار، شجاعت، غیرتمندی، سلحشوری، معنویت و آزادگی یاد کرد و گفت: با این فرهنگ می‌توان در همه شرایط  سختی‌ مقاومت و ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مردم دیواندره در حال حاضر در بسیج عضویت دارند، تصریح کرد: بسیجیان این شهرستان در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا، پایگاه‌های مقاومت، واحدهای مقاومت، پیشگامان و گروه‌های بسیج سازندگی سازماندهی شده‌اند.
به گفته وی، سهمیه ارتش 20 میلیونی در شهرستان دیواندره تحقق یافته و با توجه به استقبال چشمگیر مردم این شهرستان همچنان جذب اقشار مختلف ادامه دارد.
فرمانده سپاه دیواندره اعتقادات دینی، ولایت‌مداری و برنامه‌های گسترده و جذاب بسیج را از مهم‌ترین دلایل علاقه مردم به عضویت در سازمان بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به این استقبال گسترده، به زودی شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی خواهیم بود.
عیسی‌زاده در ادامه بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج با همکاری و تعامل ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف در این شهرستان تاکید کرد.
وی به برنامه‌های مختلف هفته بسیج در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای شورای اصناف، افتتاح چند پروژه بسیج سازندگی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج و همایش بسیجیان در پنجم آذر از جمله برنامه‌های این هفته در دیواندره است.
وی شرکت در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، کوهپیمایی بسیجیان و پاسداران، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی و تجلیل از خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول