اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شهریار عنوان کرد:

ضرورت بازسازی گلزار شهدای شهریار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار بر بازسازی گلزار شهدای این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت بازسازی گلزار شهدای شهریار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حسن جوهری ظهر امروز در دیدار با دو خانواده شهید در این شهرستان اظهار داشت: ما برای شهدا ارزش بسیار زیادی قائل هستیم لذا باید با بازسازی گلزار شهدا و درست کردن مکانی در شأن آن بزرگواران مقام شامخ آنان را ارج نهیم.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال خود جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و برای دفاع از میهن اسلامیمان دست از دفاع و شهادت برنداشتند.
این مسئول گفت: امروز ما به گردن شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های این عزیزان دین بزرگی را داریم که باید ادا کنیم.
جوهری تأکید کرد: انتقال آرمان‌های شهدا، حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا از مهم‌ترین وظایف ما در قبال شهدا محسوب می‌شود که باید به درستی انجام شود.
وی تصریح کرد: نسل امروز را نباید به خود واداشت تا از آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام دور شوند بلکه باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی این نسل را با دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد و آرمان‌های رزمندگان اسلام را برای آنان بازگو کرد.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: امروز دشمن از طریق جنگ نرم به مقابله با ایران پرداخته است و در نظر دارد با توطئه‌هایی شوم به اهداف خود برسد.
جوهری ادامه داد: همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان و نوجوانان این سرزمین اسلحه به دست گرفته و در جبهه‌ها حضور پیدا کردند، امروز نیز جوانان و نوجوانان باید در میدانی دیگر به مبارزه با دشمن رفته و توطئه‌های آنان را به خودشان بازگردانند.
وی اظهار داشت: البته مقابله با جنگ نرم به مراتب سخت‌تر بوده چرا که در زمان جنگ تحمیلی دشمن برای ما کاملا مشخص بود اما امروز دشمن در لباس دوست ظاهر شده و تشخیص آن بسیار مشکل است.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: هوشیاری، درایت، آگاهی و اعتماد به نفس از مهم‌ترین شاخصه‌های جوانان و نوجوانان امروز است و ما مطمئن هستیم که در این مبارزه نرم نیز جوانان با هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.
جوهری ادامه داد: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف علمی، ‌ورزشی و سیاسی و دستیابی دانشمندان ایرانی به علوم گوناگون و نه گفتن محکم به خواسته‌های دشمنان بارها و بارها از سوی نوجوانان و جوانان ایرانی به اثبات رسیده است و این اتحاد و همدلی رمز موفقیت ما در تمام برهه‌ها بوده و خواهد بود.
وی در پایان تکریم خانواده شهدا و بازدید از مادران و پدران شهدا را مهم ارزیابی کرد و افزود: دیدار از این خانواده‌ها  تسکینی برای آنان خواهد بود و به آنان نشان خواهیم داد که ما هیچ گاه شهدا را فراموش نکرده و راه آنان را ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول