اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماهه نخست امسال؛

130 یادواره شهدا در لرستان برگزار شده است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: طی شش ماهه اول امسال 130 مراسم و یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

130 یادواره شهدا در لرستان برگزار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اکبر زیودار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از برگزاری 130مراسم و یادواره شهدا طی شش ماهه اول امسال در شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: طی سال گذشته نیز بیش از 240 مراسم و یادواره شهدا در استان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ اعلام شهدای لرستان چاپ نهایی می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از 7 میلیون و 600 هزار اثر فرهنگی شهدا در کشور وجود دارد، که از این میزان بیش از 101 هزار اثر مختص به شهدای استان لرستان است.
معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان از چاپ نهایی فرهنگ اعلام شهدای استان لرستان تا چند ماه آینده خبر داد و یادآور شد: این آثار فرهنگی شامل زندگینامه، مقاله، شعر، عکس، تصویر، خاطرات، آثار هنری و... است.
زیودار در ادامه با اشاره به فعالیت چهار مرکز فرهنگی در گلزار شهدای استان لرستان گفت: از این تعداد یک مرکز در گلزار شهدای خرم‌آباد فعالیت دارد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اعتبارات اختصاص یافته تعداد این مراکز در لرستان افزایش یابد.
استان لرستان بیش از 6 هزار و 200 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول