اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

انتقال اهداف شهدای دانش‌آموز امروز ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد بر انتقال اهداف و آرمان‌های شهدای دانش‌آموز به نسل امروز تأکید کرد.

انتقال اهداف شهدای دانش‌آموز امروز ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کسائیان شامگاه امروز در جلسه هماهنگی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان نمادی از استکبارستیزی برای ملت ایران است.
وی ادامه داد: انتقال آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام مهم‌ترین وظیفه مسئولان بوده که باید به بهترین نحو صورت گیرد.
این مسئول با بیان این که نسل امروز از جبهه و جنگ چیز زیادی را درک نمی‌کنند، افزود: باید با یادآوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران نسل امروز را با جبهه و جنگ مأنوس کرد.
وی اعزام کاروان‌های راهیان نور را یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی به منظور آشنا کردن نسل امروز با آرمان‌های رزمندگان اسلام عنوان و خاطر نشان کرد: اجرای این طرح توانسته تأثیرات بسیار مثبتی را در بین نسل امروز داشته باشد.
کسائیان افزود: بزرگداشت روز 13 آبان نیز به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی است.
وی گفت: در این روز لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان تسخیر شد و جوانان این مرز و بوم بار دگر برگ زرین دیگری را در تاریخ برای خود به ثبت رساندند.
کسائیان افزود: در این راستا و به منظور بزرگداشت روز 13 آبان برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده است که گامی مهم در جهت شناساندن مقام شامخ شهدای دانش‌آموز به نسل امروز به شمار می‌رود.
وی دیدار از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی را در این روز از مهمترین برنامه‌های روز 13 آبان عنوان کرد.
کسائیان حضور دانش‌آموزان را در راهپیمایی روز دانش‌آموز مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در این راهپیمایی بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا بسته و همچنین با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول