اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی سپاه اردبیل:

یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرهای اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره سه هزار و 600 شهید والامقام دانش‌آموز و شهید مرحمت بالازاده در تمام شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرهای اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره‌‌های شهدای دانش‌آموز در استان اردبیل اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها از زادگاه شهید مرحمت بالازاده در گرمی شروع شده و تا نهم آبان ماه امسال در تمام شهرهای استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز با محوریت شهید مرحمت بالازاده شهید فهمیده ثانی در پارس‌آباد در مسجد امام خمینی (ره)، نیر مسجد جامع، مشگین‌شهر مزار شهدا، کوثر مسجد جامع، خلخال سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیله‌سوار مسجد جامع، نمین مسجد جامع، سرعین مسجد صاحب‌الزمان (عج) و اصلاندوز مسجد جامع برگزار می‌شود.
مستعد خاطرنشان کرد: در مرکز استان نیز یادواره سه هزار و 600 شهید والامقام دانش‌آموز و مرحمت بالازاده روز دوشنبه نهم آبان ماه در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل و ساعت هشت و نیم صبح تا 11 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
این مسئول شهدای دانش‌آموز را مظلوم‌ترین شهدای دوران دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: تمام شهدا افتخار و مایه آبروی نظام اسلامی و جامعه ما هستند اما حرمت و جایگاه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از اجر و قرب خاص برخوردار است.
به گزارش فارس، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با برشمردن برخی از فضایل اخلاقی و شخصیتی مرحمت بالازاده شهید نوجوان اضافه کرد: شهدایی همچون فهمیده و بالازاده به ملت ایران درس صبر و ایستادگی و مقاومت و از جان‌گذشتگی نشان دادند و به دنیا نیز ثابت کردند که این انقلاب در مسیر حفاظت و صیانت خود به تمام نیروهای خود متکی و پایبند است.
مستعد ادامه داد: ما اگر بتوانیم فرهنگ برگزاری یادواره‌های شهدا را با محوریت اقشار مختلف ترویج و رونق دهیم به سرعت قادر می‌باشیم به صورت فراگیر و جامع فرهنگ ایثار و شهادت را نیز گسترش دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول