اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کشور:

معاندان نظام نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طبق قانون وابستگان تشکیلاتی احزاب منحله و معاند نظام نمی‌توانند برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت‌نام کنند.

معاندان نظام نمی‌توانند نامزد انتخابات شوند
سید صولت مرتضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اظهار کرد: از هر نظر مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس نهم فراهم شده است.
وی ادامه داد: دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان اقتدار و پشتوانه مردمی نظام و انقلاب همواره هراس داشته و ضربه خورده است و تلاش دارد مردم را در این زمینه مأیوس کند.
رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: انتخابات نقطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و باید با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در کشور مقدمات مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم تا تمام اهداف دشمن خنثی شود. 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخابات در همه دوره‌ها برای کشور و نظام یک دستاورد بزرگ بوده و به همین دلیل دشمن همواره تلاش کرده است که یا انتخابات برگزار نشود و یا انتخابات کمرنگ باشد که توجه به خنثی کردن برنامه‌های آنها از اولویت‌های پیش رو به شمار می‌رود.
مرتضوی با اشاره به اینکه تشکل‌ها و احزابی که پروانه و مجوز فعالیت دارند از نظر ما به رسمیت شناخته می‌شوند، بیان کرد: طبق قانون وابستگان تشکیلاتی احزاب منحله و معاند نظام نمی‌توانند برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کنند.
وی افزود: موضوع رسیدگی به صلاحیت آنها نیز در اختیار وزارت کشور نیست و در گام نخست بر عهده وظایف هیئت‌های اجرایی و در مرحله بعدی نیز بر عهده هیئت‌های نظارت خواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان سخنان خود در ارتباط با برگزاری انتخابات رایانه‌ای نیز بیان کرد: زیرساخت‌های کار رایانه‌ای فراهم شده و پیش‌بینی می‌شود 10 درصد رأی‌گیری انتخابات مجلس الکترونیکی باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول