اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دورود:

دورود آماده برگزاری انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: فرماندار دورود گفت: دورود آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور مجلس است.

دورود آماده برگزاری انتخابات مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، نصرالله رشنو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دورود اظهار داشت: عمده‌ترین وظیفه ما به عنوان مسئولان دولتی در برگزاری انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و امانت داری در چارچوب قانون است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دورود آماده برگزاری انتخابات پرشور است، گفت: مسئولان ادارات و سازمان‌های دولتی باید با استفاده از امکانات موجود زمینه پر نشاط و حماسی مردم را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.
فرماندار دورود اظهار داشت: البته مسئولان باید مواظب باشند تحت هیچ شرایطی از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ نامزدی استفاده نشود که مسئولیت قانونی و شرعی آن متوجه دستگاه خاطی می‌شود.
رشنو در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: تمام ساز و کارهای لازم برای انجام این طرح در دورود آماده شده است.
فرماندار دورود گفت: از عموم مردم و مسئولان خصوصاً نهادهای مردمی همانند شوراهای اسلامی شهر و روستا انتظار داریم با همکاری با آمارگیران و مجریان طرح رشد سیاسی و اجتماعی خود را نشان دهند.
وی افزود: برای هرچه بهتر اجرا شدن طرح مهم و سرنوشت‌ساز سرشماری نفوس و مسکن در سطح شهرستان دورود 250 نفر نیروی اجرایی و ستادی همکاری دارند.
در این جلسه با معرفی مدیران و مسئولان جدید ادارات اطلاعات، راه آهن، ثبت احوال، پلیس راه، آبفای روستایی و بانک‌های ملت و مسکن از کلیه مدیران و کارمندان ادارات دولتی خواسته شد در مراسم‌ها و ایام الله‌ها حضوری به موقع و گسترده داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول