اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان همدان:

‌فتنه‌گران به دنبال بازگشت به عرصه سیاست از طریق انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان گفت: گروه فتنه در مجلس جدید به دنبال کسب اکثریت کرسی‌‌ها نیست و تنها هدفش بازگشت دوباره به عرصه سیاسی است ولو تعداد اندکی از نمایندگان خود را روانه مجلس نهم کند.

‌فتنه‌گران به دنبال بازگشت به عرصه سیاست از طریق انتخابات مجلس هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت شورای وحدت اصولگرایان استان و انسجام موجود در آن اظهار کرد: اعضای شورا با همدلی بالا و اعتماد متقابل به دنبال تحقق اهداف اصولگرایی هستند.
وی گفت: رصد حرکت‌های کلی جریان‌های مختلف، بررسی سوابق افراد علاقه‌مند به کاندیداتوری انتخابات دوره نهم مجلس، نوع گرایش و فعالیت این افراد در حزب و گروه، جایگاه مردمی و میزان مقبولیت آنها در دستور کار این شورا قرار دارد و به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان ادامه داد: در حال حاضر شورای وحدت اصولگرایان به صورت قوی وارد بررسی سوابق کاری اصولگرایان علاقه‌مند به کاندیداتوری در انتخابات نهم مجلس شده است.
به گفته وی از این منظر مشخص می‌شود چه کسانی با آرمان‌های اصولگرایی همراه هستند تا در صورت پایبندی به میثاقنامه و معیارهای شورای واحد اصولگرایان ضمن دعوت از آنها برای حضور در شورا به عنوان کاندیدای اصولگرا معرفی شوند.
فلاحی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: رصد فعالیت کاندیداهای مجلس نهم در شهرستان‌ها نیز با قدرت و قوت در حال انجام است.
وی از بررسی فعالیت کاندیداهای گروه فتنه و جریان انحرافی سخن راند و افزود: به نظر می‌رسد کاندیداهای مورد نظر گروه فتنه برای حضور در انتخابات جاری، نباید چندان افراد شاخصی باشند چرا که به خوبی متوجه عدم مقبولیت خود در میان مردم شده‌اند.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان همدان ابراز کرد: این امر به واقعیت نزدیک‌تر است که گروه فتنه در مجلس جدید دنبال کسب اکثریت کرسی‌‌ها نیستند و تنها هدفشان بازگشت دوباره به عرصه سیاسی است ولو تعداد اندکی از نمایندگان خود را روانه مجلس نهم کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: جریان انحرافی نیز دنبال جلب و جذب برخی مهره‌ها، بعد از کسب رأی و حضور در مجلس نهم هستند.
به گفته فلاحی جریان انحرافی در پی آشکار کردن ماهیت این افراد نیست تا رد صلاحیت نشوند و بعد از انتخاب، افرادی را به طرق مختلف با خود همراه خواهند کرد.
وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با وضعیت حضور جبهه پایداری در جبهه واحد اصولگرایان اظهار کرد: از آن جا که فعلاً اعضای این جبهه برای شورا مشخص نیستند و معلوم نیست که تشکل چه ماهیتی دارد بحثی در ارتباط با این موضوع نیز در شورای اصولگرایی مطرح نشده است.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان استان همدان تأکید کرد: تاکنون در رابطه با جبهه پایداری و عضویت آنها هیچ صحبتی نشده مگر اینکه در آینده در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان، از عدم دعوت اصولگرایان در جلسات خبر داد و گفت: متأسفانه اعضای این شورا برای شرکت در نشست‌ها و جلسات دعوت نشده بودند.
فلاحی در پاسخ به چرایی این موضوع ضمن بیان اینکه دعوتنامه‌ها از سوی استانداری صادر می‌شده، افزود: شاید دلیل این بی‌مهری به برخی انتقادها از عملکرد مدیریت استان مربوط باشد.
وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که اصولگرایان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب همراه هستند و در این راستا انتقاد از عملکرد نادرست مسئولان برای پیشبرد بهتر امور و رسیدن به جامعه‌ای متعالی را در دستور کار خود دارند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول