اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر انتخابات استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری آموزش عمومی مردم برای انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس وزارت کشور برای گروه‌های مختلف مرجع در این انتخابات دوره‌های آموزشی را در نظر گرفته است که در این راستا یک دوره آموزشی برای عموم مردم نیز پیش‌بینی شده است.

برگزاری آموزش عمومی مردم برای انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا طاهری صبح امروز در نشست خبری به اقدامات صورت گرفته در استان برای برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون در خراسان جنوبی کلیه ستادهای انتخاباتی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: همچنین کمیته‌های مختلف برگزاری انتخابات نیز هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌های مختلف استان ما تشکیل شده است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در استان برآورد تخمینی شعب اخذ رای نیز صورت گرفته است همچنین ما برآورد امکانات رایانه‌ای مورد نیاز در این انتخابات را نیز داشتیم و نتایج به وزارت کشور ارسال شده است.
طاهری افزود: امسال قرار است رایانه جدید انتخابات نیز از سوی وزارت کشور به کلیه استان‌ها ارسال شود.
وی از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای آمادگی برگزاری انتخابات برای گروه‌های مرجع خبر داد و گفت: در حال حاضر این دوره آموزشی دو روزه برای فرمانداران در مرکز در حال انجام است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی افزود: همچنین وزارت کشور در حال پیگیری برگزاری دوره‌های آموزشی شش دوره‌ای در سطح کشور است که حتی این آموزش‌ها شامل حال عموم مردم نیز می‌شود.
طاهری به مسئله الحاق شهر طبس به خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و یادآور شد: این مسئله به تصویب دولت رسیده است همچنین در کمیسیون‌های مجلس نیز مصوب شده ولی هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده ولی مردم شهر اقبال عمومی برای الحاق دارند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول