اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

انتخابات مجلس پایه و اساس تمام انتخابات‌ است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه و اساس همه انتخابات‌ در کشور است.

انتخابات مجلس پایه و اساس تمام انتخابات‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام محمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتی اظهار داشت: اگر جوانی از مسجد، روحانیت و قرآن فاصله بگیرد یقینا گمراه و منحرف خواهد شد زیرا دشمن در حال برنامه‌ریزی بر روی جوانان ماست. 
وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما جلوگیری از انحراف جوانان است، گفت: از مسئولان فرهنگی می‌خواهیم تا نسبت به وظایف شرعی و تمام شبهات و سؤالاتی که از طرف جوانان مطرح می‌شود پاسخ منطقی و روز آمد داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به فتنه 88 و انحراف اخیر خاطرنشان کرد: خیلی از نیروهای ارزشی ما بودند که دچار انحراف شدند زیرا به بصیرت کامل نرسیده بودند و راه را نشناختند و به مسیر گمراهی گرفتار شدند. 
وی با تاکید بر آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ دینی در جامعه تصریح کرد: 100 درصد از نیروهای سپاه و بسیج در مسیر نورانی اهل بیت (ع) و ولایت قراردارند.
حاجی‌زاده با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما تبلیغ به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است. 
وی افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از نماز واجب‌تر است و وقتی نظام ما اسلامی نباشد نماز خواندن و روزه گرفتن ما هیچ ارزشی ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر ادامه داد: حفظ نظام از اهم واجبات است و باید همه ما در این راستا حرکت کنیم.
حاجی‌زاده گفت: یکی از عواملی که موجب اقتدار نظام اسلامی ما در مملکت و هم در جغرافیای سیاسی دنیا می‌شود حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
وی یادآورشد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب استحکام هر چه بیشتر مردم سالاری دینی و معرفی نظام ولایی جمهوری اسلامی به عنوان الگوی برتر در عالم خواهد شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه و اساس همه انتخابات‌ها در کشور است. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر یادآور شد: تشکیل مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت نظام است و کسانی که صلاحیت ندارند اگر وارد مجلس شوند قطعا به نظام اسلامی ضربه زده و شعاری در حمایت از امریکا و غرب را سر خواهند داد. 
 وی گفت: در استان بوشهر اکثر مردم ولایتمدار، اصولگرا و در مسیر خط ولایت قرار دارند اما اختلافاتی که بین اصولگراها وجود داشته به علت درک متقابل و ایثار بوده که افرادی حاضر نبودند به اجماع برسند بنابراین آرای اصولگراها بین چند نفر تقسیم شد و افرادی با کمترین آرا به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.
در این نشست با تقدیر از حجت الاسلام سید مجتبی قادری، حجت‌الاسلام مجتبی عباسی به عنوان سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول