اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل:

حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس طبیعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی امری طبیعی است و آنها در این انتخابات شرکت می‌کنند.

حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس طبیعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی حداد عادل دقایقی پیش در حاشیه همایش نکوداشت استاد علی‌اکبر پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طبیعی است که جریان اصلاح‌طلبان نیز بخواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند.
وی در ادامه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه و استقبال کم‌نظیر مردم این استان از ایشان افزود: باید قدردان این رابطه محبت‌آمیز بین مردم و نظام باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتباط صمیمی بین مردم، انقلاب و رهبری وجود دارد و این مردم به اندازه‌ای هوشمند و با محبت هستند که وقتی می‌بینند فشارهای خصمانه و تبلیغات پوچ دشمن علیه ایران در این زمان بیشتر شده با هوشمندی و موقع‌شناسی، محبت خود را بیشتر کرده و عملاً به این جوسازی‌ها پاسخ می‌دهند و با حضور خود دشمن را ناکام می‌کنند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، اضافه کرد: طبیعی می‌دانیم که اصلاح‌طلبان بخواهند در انتخابات شرکت کنند.
حدادعادل با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش گفته‌ام که آنها در این انتخابات شرکت خواهند کرد، بیان داشت: ما باید مراقب جبهه اصول‌گرایان باشیم که تفرقه‌ای بین آنها ایجاد نشود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای جبهه متحد اصولگرایی حفظ وحدت است که ان‌شاءالله تا زمان انتخابات حفظ می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول