اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

انتخابات مجلس پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود / مردم دلبسته نظام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ‌انتخابات مجلس پرشور‌تر از گذشته برگزار می‌شود، گفت: مردم دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

انتخابات مجلس پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود / مردم دلبسته نظام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو احمد علیرضابیگی امشب در آیین تودیع و معارفه فرماندار اسکو، با اشاره به انتخابات دهم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در این انتخابات همه جریان‌های سیاسی تلاش کردند تا احمدی‌نژاد مجددا رئیس جمهور نشود؛ ولی ملت صرفا به دلیل مشی این دولت که مبتنی بر گفتمان عدالت‌محوری بود، محبت خود را به انقلاب اسلامی و مبانی آن ابراز کردند.
وی با بیان این که مخالفان دولت تصور می‌کردند با جلب آرای خاکستری می‌توانند احمدی‌نژاد را از صحنه کنار بزنند گفت: برخلاف تصور آنها، جماعت خاموش نشان دادند که نه تنها علیه انقلاب اسلامی نیستند؛ بلکه هر وقت احساس ضرورت کنند به میدان آمده و دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان می‌دهند.
بیگی با یادآوری تبلیغات منفی مخالفان دولت در مقطع اجرای هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: آنها فکر می‌کردند دولت نمی‌تواند قانون هدفمندی یارانه‌ها را اداره کند و حتی مشروعیت و قابلیت دولت را در این موضوع زیر سئوال می‌بردند.
وی افزود: با این حال دولت با پشتوانه اعتماد مردم و پیش‌بینی زمینه‌های لازم، مسیر اجرای این قانون را هموار کرد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.
 
تصور اینکه دولت از هر گونه اشتباهی مبرا درست نیست
بیگی با بیان این که دولت احمدی‌نژاد با انواع مشکلات مواجه است، گفت: البته این‌طور نیست که دولت از هر گونه اشتباهی مبرا باشد؛ اما قابل قبول هم نیست که کم‌ترین مطلبی که پیش می‌آید دستاویزی برای تضعیف دولت قرار گیرد.
وی تلاش دولتمردان را موجب اعتماد مردم به دولت عنوان کرد و اظهار داشت: اکنون دولت احمدی‌نژاد نماد خدمت قلمداد می‌شود و عملکرد این دولت معیار سنجش عملکرد دولت‌های بعدی قرار خواهد گرفت.
بیگی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم در سال جاری تصریح کرد: این انتخابات نخستین مراجعه جمهوری اسلامی به آرای مردم بعد از انتخابات 88 است و دشمن تصور می‌کند که مردم علاقه و رغبتی برای حضور در آن نخواهند داشت.
 
انتخابات مجلس پرشور تر از گذشته برگزار می‌شود
وی افزود: با این وجود مقام معظم رهبری تاکید کردند که این انتخابات پرشورتر از انتخابات‌های گذشته برگزار می‌شود و مردم دلبستگی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق اسکو گفت: شهرستان اسکو نقطه ثقل توجه دولت در موضوع مسکن مهر است که نتیجه آن، رونق بیشتر این شهرستان از جهت ساختار اداری و بنیه اقتصادی و اجتماعی بوده است.
بیگی افزود: شرایط جدید شهرستان اسکو اقتضا می‌کند که قابلیت بالای اداری سیاسی برای این شهرستان فراهم شود و این موضوع به صورت مدون به وزارت کشور منعکس شده است.
 
دستگاه‌های اداری اسکو پاسخگویی ساکنان مهر باشند
وی تاکید کرد: دستگاه‌های اداری اسکو باید امکان پاسخگویی به ساکنان مسکن مهر را داشته باشند.
بیگی همچنین با تاکید بر استفاده مناسب از جاذبه های گردشگری شهرستان اسکو گفت: بر این اساس ساماندهی روستای تاریخی کندوان با اقداماتی از قبیل صدور سند مالکیت کران‌ها به مردم این روستا انجام شده است.
در این آیین، صفر آثری به عنوان فرماندار جدید شهرستان اسکو معرفی شد.
وی جانشین یونس فاتح شده است که هفته پیش به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
شهرستان اسکو یکی از نزدیک‌ترین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی به مرکز استان (شهرستان تبریز) است که حدود 30کیلومتر از مرکز استان فاصله دارد این شهرستان با وسعت یک هزار و 790 کیلومتر مربع 2.67 درصد مساحت استان را دارا است و از شمال به شهرستان‌های بستان‌آباد و از مغرب به دریاچه ارومیه محدود است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول