اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محصولی: تشکیل جبهه پایداری تنها برای انتخابات مجلس نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: تشکیل جبهه پایداری با هدف گفتمان‌سازی است و در واقع الزاما برای مجلس نبوده و نیست.

محصولی: تشکیل جبهه پایداری تنها برای انتخابات مجلس نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم صادق محصولی شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان با هم وحدت نکردند، آیا جبهه پایداری خود افراد اصولگرا را به همه شهرهای کشور برای انتخابات مجلس معرفی می‌کند؟ گفت: تشکیل جبهه پایداری با هدف گفتمان‌سازی است و در واقع الزاما برای مجلس نبوده و نیست.
وی افزود: شرایط طوری شده است که ما انتخابات مجلس را هم در پیش داریم و چون مجلس هم از مراکز حساس و سرنوشت‌ساز کشور است لذا طبیعی است که دوستداران انقلاب و دوستان ما در جبهه پایداری نسبت به این موضوع هم حساس هستند و می‌خواهند تکلیف خود را در این ارتباط هم انجام دهند.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اسلامی کمیته 8+7 را 2-8+7 یاد کرد و گفت: در حال حاضر مذاکره 2-8+7 صورت گرفته و زمینه صحبت و ادامه مذاکره هم است و اینطور نیست ما با دوستان با وجود داشتن اختلاف سلیقه در مقابل هم باشیم.

* رهنمودهای رهبری در مورد مشخصاتی که کاندیداها باید داشته باشند را رصد می‌کنیم
وی با بیان اینکه در ارتباط با موضوع معرفی کاندیداها دقت داریم ببینیم نظر مقام معظم رهبری چیست، بیان داشت: تا به حال هم تلاش ما بر این بوده است بنابراین فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مجلس و کاندیداها و مشخصاتی که اعلام می‌فرمایند و رهنمود‌هایی که در مورد مسایل مختلف می‌دهند را رصد می‌کنیم و مطابق آن به وظایفان عمل خواهیم کرد.
محصولی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر وظیفه بر این تعلق بگیرد لیستی را برای جاهایی که تشخیص دهیم افرادی هستند که ما معرفی کنیم، این کار را خواهیم کرد، البته نه الزاما همه جا حتما کسی را معرفی کنیم بلکه آنجایی این کار را انجام می‌دهیم که به یقین برسیم و بتوانیم در روز قیامت از آن کار دفاع کنیم.
وی افزود: البته این هم به این معنی نیست که الزاما ما لیست جدایی حتما بدهیم بلکه منتظر هستیم و رصد می‌کنیم که مطابق نظرات حضرت آقا عمل کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر موضع جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مورد مسئله اختلاس 3 هزار میلیاردی تاکید کرد: متاسفانه برخی صحبت‌ها و اظهار نظرهایی در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها صورت گرفته بود که جبهه پایداری در رابطه با اختلاس اظهار نظر نکرده و یا سکوت کرده است در حالی که اینگونه نبوده و ما در همایشی که خراسان برگزار شد در ارتباط با این موضوع مفصل صحبت کردیم و در سایت‌ها هم صحبت‌های ما آمد.

* اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی کاری سازمان‌یافته و جمعی بوده است

وی اختلاس 3 هزار میلیاردی را کار بسیار زشت و جرم بسیار بزرگی دانست که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت و در همین زمینه یادآور شد: کاری که صورت گرفته کاری سازمان‌یافته و کار جمعی بوده است و کار یک نفری نبوده است.
محصولی افزود: این اختلاس بزرگ نشان می‌دهد نظام بانکداری ما مشکل دارد و باید رسیدگی و اصلاح شود.
وی تاکید کرد: در ساختاری که ما برای تحول اقتصادی داشتیم یکی از بندهایش اصلاح نظام بانکی بود که باید سریعا در دولت انجام بگیرد ضمن اینکه باید هر سه قوه به این موضوع با هم رسیدگی کنند.

* باید در سیستم نظارتی تجدید نظر شود

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه بخش نظارتی، نظارت لازم را نداشته که کار به اینجا رسیده است، اظهار داشت: ولو اینکه رقم همان رقم اولی هم نباشد و کمتر از آن باشد، باز هم رقم زیاد است بنابراین باید در سیستم نظارتی و سازمان‌های نظارتی تجدید نظر صورت گیرد تا اقدامات به موقع‌تری انجام شده و برخورد قاطع با متخلفان در رده‌ای که هستند، صورت گیرد.
وی با بیان اینکه ان‌شاءالله دیگر شاهد تکرار چنین مسایلی نباشیم،‌ خاطرنشان کرد: نکته ای که مهم است و مقام معظم رهبری هم اشاره داشتند این است که نباید رسانه‌ها به گونه‌ای در این مورد کار کنند که اعتماد مردم به نظام را کاهش بدهند زیرا خود نظام به این مسئله رسیدگی می‌کند و ان‌شاءالله برخورد قاطع با این موضوع را هم به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول