اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعزیرات حکومتی شهرقدس:

نانوایی‌های متخلف شهرستان قدس پلمپ می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان قدس گفت: بی هیچ اغماض و اهمالی نانوایی‌های متخلف در این شهرستان را پلمپ خواهیم کرد.

نانوایی‌های متخلف شهرستان قدس پلمپ می‌شود
حسین رضا آخرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: دولت با انجام قانون هدفمندی یارانه‌ها در حوزه آرد و نان دو هدف مهم و کلان را پیگیری می‌کند که عبارت است از کاهش هدر رفتن آرد و نان و دیگری افزایش کیفیت این محصول.
وی افزود: در سبد تمام خانوارهای ایرانی از اقشار کم درآمد تا اقشار متوسط و رو به بالا، نان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و برای سلامت مردم باید کیفیت این محصول به طور مداوم کنترل شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور در اداره تعزیرات واحدی ثابت برای کنترل دائم عملکرد نانوایی‌های و کیفیت نان تولید و توزیع شده در شهرستان قدس تشکیل شده است.
آخرتی گفت: آموزش‌های لازم به نانوایی‌ها و متصدیان این صنف برای افزایش و ارتقای کیفیت نان‌های تولیدی ارائه شده و دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای تولید نان‌های بی‌کیفیت پذیرفتنی نیست.
 
10 نانوایی متخلف پلمب شدند
وی با تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها شهرستان قدس با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: طی 15 روز اخیر از ادامه فعالیت 10 نانوایی متخلف در این شهرستان جلوگیری شده است.
دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان قدس اظهار داشت: این نانوایی‌ها مشکلات بهداشتی بسیاری داشته‌اند و حتی برای برخی از کارکنان آنها کارت سلامت و بهداشت صادر نشده بود.
آخرتی تاکید کرد: ما برای سلامت جامعه اجازه نمی‌دهیم فعالیت اینگونه صنف‌های متخلف تداوم داشته باشد.
وی متذکر شد: در کنار برخورد جدی با نانوایی‌ها متخلف، به آن دسته از نانوایی‌هایی که قوانین را به طور کامل اجرا کرده و نان با کیفیت تولید می‌کنند، تشویقی‌هایی اعطا خواهد شد.
آخرتی در پایان گفت: این مشوق‌ها به آن دسته از نانوایانی تعلق می‌گیرد که قوانین بهداشتی را رعایت کرده و بر اساس قانون فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول