اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست امسال؛

149 واحد نانوایی متخلف در آمل شناسایی شد

خبرگزاری فارس: دبیر تعزیرات آرد و نان آمل گفت: طی شش ماه نخست امسال 149 واحد نانوایی متخلف در سطح شهرستان آمل شناسایی شد که 62 مورد آن مربوط به سه ماه نخست امسال است.

149 واحد نانوایی متخلف در آمل شناسایی شد
ابراهیم عمرانی تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام این خبر اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال 1390 تعداد 149 واحد نانوایی متخلف در سطح شهرستان آمل شناسایی شد که 62 مورد آن مربوط به سه ماه نخست امسال است.
وی افزود: 42 واحد نانوایی این شهرستان تخلف کم فروشی و گرانفروشی داشته و همچنین با 48 واحد نیز به دلیل تعطیلی خودسرانه برخورد شد.
عمرانی تبار با اشاره به اینکه تخلفات چهار واحد نانوایی منجر به لغو پروانه و تعطیلی آنها شد، گفت: با 60 واحد نانوایی نیز به دلیل عدم مرغوبیت نان برخورد شد.
دبیر تعزیرات آرد و نان آمل با اشاره به اینکه در این مدت از ۵ هزار و 70 بازدید از واحدهای نانوایی داشتیم که در این بین با 149 نانوایی متخلف برخورد کردیم، ابراز داشت: برای واحدهای متخلف 147 رای صادر شده و جریمه‌های لازم اعمال شد.
عمرانی تبار کل مبلغ جرایم صادره را در شش ماهه نخست امسال 91میلیون و 680 هزار ریال عنوان کرد و گفت: عمده جرایم ناشی از کم‌فروشی، نامرغوبی نان، عدم رعایت بهداشت، تعطیلی خودسرانه، اضافه کردن افزودنی‌های غیرمجاز، عدم نصب تابلو، پخت نامطلوب و ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده است.
دبیر تعزیرات آرد و نان فرمانداری آمل تصریح کرد: چهار پروانه کسب و مجوز کار نانوایی‌هایی که سه بار متوالی تخلف داشتند بر اساس بند (د) آیین‌نامه تعزیرات آرد و نان با لغو مجوز روبرو شده و در آینده به تعطیلی دائمی منجر می‌شود.
وی همچنین از ارشاد و تشویق 752 واحد نانوایی در سطح این شهرستان خبر داد.
دبیر تعزیرات آرد و نان آمل با اعلام اینکه 407 نانوایی در شهرستان 400 صد هزار نفری آمل در حال خدمت به مردم هستند، متذکر شد: 187 واحد نانوایی در بخش روستایی در حال پخت هستند و مابقی در سطح شهر فعالیت دارند.
عمرانی تبار از فعالیت 7 واحد نان فانتزی در آمل خبر داد و اذعان داشت: یک واحد تولید نان صنعتی نیز در این شهر مشغول فعالیت است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول