اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

دوره‌های آموزشی نانوایی موجب ارتقای کیفیت نان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی نانوایان موجب ارتقای هرچه بیشتر کیفیت نان تولیدی می‌شود.

دوره‌های آموزشی نانوایی موجب ارتقای کیفیت نان می‌شود
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در این دوره‌های آموزشی همه واحدهای نانوایی مورد آموزش قرار می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: بر طبق قرار داد منعقد شده با اداره کل فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان زنجان امسال 800 نفر از نانوایان مورد آموزش قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دوره‌های آموزشی مذکور در شهرستان زنجان، ابهر و خرم‌دره در حال برگزاری است، ادامه داد: همچنین در طول هفته جاری دوره‌های آموزشی در شهرستان ماهنشان نیز آغاز می‌شود.
وی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نانوایی در سایر شهرستان‌های استان نیز اضافه کرد: در سایر شهرستان استان مطابق جدول زمان‌ بندی کلا‌س‌های آموزشی برگزار می‌شود.
خالقی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی مهارت‌های مختلف از جمله خمیر گیری، پیشکاری، شاطری و ... آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مذکور به صورت 57 ساعته است، ادامه داد: این دوره‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه مواد اولیه، مهارت نانوا و تجهیزات پخت نان از موارد با اهمیت در راستای ارتقای کیفیت نان هستند، اضافه کرد: شرکت غله نیز برای رسیدن به این منظور اقدامات مختلفی را انجام داده است.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی را اقدامی در راستای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت نان تولیدی استان اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه کیفیت مناسب نان در استان در راستای ارتقای هرچه بیشتر نان تولیدی اعطای تسهیلات بهسازی برای نانوایان نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه صورت می‌گیرد.
خالقی تاکید کرد: یکی از شرایط اعطای تسهیلات بهسازی با درصد سود پایین به نانوایان حضور در دوره‌های آموزشی اعلام شده و کسب گواهینامه مهارت فنی است.
وی همچنین یادآور شد: در سال گذشته نیز دوره‌های آموزشی نانوایی برای تعدادی از نانوایان استان زنجان برگزار شده است.
لازم به ذکر است در حال حاضر یک هزار و 199 نانوایی در استان زنجان وجود دارد.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول