اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد:

نظارت 6 بازرس بر نانوایی‌های فیروزآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: بر اساس مصوبه جلسه تعزیرات آرد و نان شش بازرس بر نانوایی‌های شهر فیروزآباد نظارت می‌کنند.

نظارت 6 بازرس بر نانوایی‌های فیروزآباد
به گزارش خبرگزرای فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در جلسه بازرسان آرد و نان شهر فیروزآباد اظهار داشت: ما به عنوان خدمت‌گزاران مردم باید به مشکلات موجود رسیدگی کرده و خواسته‌های به حق مردم را برآورده کنیم و با هدف رضایت خداوند و خدمت به مردم شهر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
بهمنی ادامه داد: بهترین نقش نظارتی را مردم ایفا می‌کنند که به عنوان بهترین ناظر بر عملکرد ادارات و نهادها به شمار می‌روند.
وی گفت: این اداره با توجه به وظیفه ذاتی خود باید تمام توان را برای نظارت و بازرسی از نانوایی‌های منطقه در میان بگذارد.
بهمنی تصریح کرد: شش بازرس در سه نوبت صبح، ظهر و عصر به بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان  می‌پردازند که از این شش نفر چهار نفر به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند.
رئیس شورای تامین شهرستان فیروزآباد ابراز داشت: اولویت کاری خود را در نظارت مستمر و منظم بر نانوایی‌ها در راستای بهبود کیفیت نان عرضه شده، مقابله با کم‌فروشی، تنظیم ساعات کاری واحدهای خبازی، جلوگیری از تعطیلی خودسرانه و رعایت بهداشت قرار داده‌ایم.
 وی در پایان سخنان خود در برخورد با متخلفان تاکید و تصریح کرد: عزم فرمانداری شهرستان فیروزآباد در برخورد با متخلفان، جدی است و به زودی شماره‌های تماس بازرسان ویژه از طریق جراید به اطلاع عموم می‌رسد.
در پایان این جلسه علی اکبر رضایی بازرس تمام وقت تعزیرات آرد و نان فرمانداری فیروزآباد موارد تخلف واحدهای خبازی از لحاظ فنی و بهداشتی که نانوایان ملزم به رعایت آن هستند را برای بازرسان ویژه  فرماندار تشریح کرد.
وی از تمام بازرسان فرمانداری خواست تا گزارشات را روزانه به این فرمانداری ارائه دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول