اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

تعهد همدان 6080 واحد مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: در سال جاری تعهد مسکن مهر شهرستان همدان 6 هزار و 80 واحد است.

تعهد همدان 6080 واحد مسکن مهر است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: یک‌هزار و 800 خانوار مشاغل آزاد متقاضی مسکن مهر هستند که امید می‌رود تا انتهای خرداد ماه سال 91 آماده تحویل شود.
وی افزود: در منطقه جورقان تفاهمنامه‌ ساخت و ساز برای 178 واحد در 9 بلوک دو طبقه انجام شده که این زمین در ابتدا کشاورزی بوده که خاک‌برداری شده و هم‌اکنون در حال بلوک‌چینی هستیم.
فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تفاهمنامه ساخت این منازل یک‌ساله و به صورت اسکلت پیچ و مهره است و قیمت پیشنهادی این واحدها متری 350 هزار تومان است و میانگین هر واحد با احتساب فضای جانبی 90 مترمربع است.
وی بیان کرد: در مسکن مهر مریانج نیز جانمایی بلوک‌ها قطعی شده و 174 واحد در سه بلوک سه طبقه‌ای با مساحت تقریبی هر واحد 75 متر با اسکلت پیچ و مهره احداث می‌شود.
قهرمانی‌مطلق ادامه داد: تلاش در راستای مسکن مهر به منظور ایجاد امنیت و آرامش و دستیابی به تحقق وعده‌های دولتمردان به همراه تأکیدات مقام معظم رهبری است چراکه برطرف کردن گره‌های کوچک می‌تواند عملی شدن وعده‌ها را به دنبال داشته باشد.
وی اذعان کرد: تعهد استان همدان در مسکن مهر سال جاری 23 هزار واحد است که از این مقدار 6 هزار و 80 واحد تعهد شهرستان همدان است لذا برای تحقق این امر بخشی از کار را به تعاونی‌های خصوصی واگذار کردیم و کار با جدیت در حال پیشرفت است.
فرماندار همدان در ادامه تصریح کرد: مسکن مهر در ثبت قیمت‌ها و جلوگیری از رشد فزاینده نرخ مسکن تأثیر چشمگیری داشته است.
وی در پایان گفت: سایت شهر جدید حورا با مساحت 6 هزار هکتار نیز مورد بازدید قرار گرفته که ظرفیت اسکان 120 هزار نفر را دارد و در آینده‌ای نزدیک همدان کوچکی را تشکیل می‌دهد که این شهر با همجواری با جورقان می‌تواند اثرگذاری خاصی را در این حوزه به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول