اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد:

تعیین تکلیف تعاونی‌های کم کار مسکن مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان دستور تعیین تکلیف در مدت یک هفته برای تعاونی‌های مسکن مهر غیر فعال شهرستان شوشتر را صادر کرد.

تعیین تکلیف تعاونی‌های کم کار مسکن مهر شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید جعفر حجازی صبح امروز در جلسه شورای مسکن شوشتر اظهار داشت: استان خوزستان شرایطی بسیار متفاوت از نظر مسکن مهر دارد و به این دلیل باید از این فرصت طلایی برای خانه‌دار شدن مردم استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه وزیر مسکن و راه‌سازی یارانه های بسیار زیادی به خوزستان اختصاص داده است، افزود: برای هر شهری که مسکن مهرش قابلیت افتتاح داشته باشد بیش از 2 تا 3 میلیارد تومان اعتبار برای آماده سازی پرداخت می‌شود که این در ایران بی نظیر است.
حجازی با تاکید بر اینکه مردم باید در این باره تلاش کنند، بیان کرد: مردم درباره شرایط موجود در مسکن مهر باید تلاش بیشتری کنند تا از شرایط استفاده کنند و یارانه بیشتری برای کاهش هزینه های خود جذب کنند و در این باره باید از فرصت شش ماهه باقی‌مانده استفاده کرد.
وی با ابراز ناراحتی از شرایط موجود برای تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر تاکید کرد: جلسه‌ای با حضور تعاون، فرماندار و مسکن و شهرسازی در فرمانداری شوشتر تشکیل شود و تصمیمات این کمیته قابلیت اجرایی داشته باشد و هر تعاونی که نمی‌تواند فعال شود باطل شود.
عالی‌ترین مقام اجرایی خوزستان با اشاره به طولانی شدن زمان دوران مشارکت اعضای مسکن مهر شوشتر گفت: اعضای مسکن مهر شوشتر متوجه باشند که هر چه زمان بیشتری سپری شود باید مدت زنان بیشتری سود 12 درصد وام مسکن خود را بپردازند و این باعث می‌شود تا قیمت تمام شده مسکن بسیار بیش از آنچه باشد که قرار بود.
وی افزود: هر تعاونی‌ها تا پایان آذر ماه شرایط کار را به پایان برساند از یارانه بهره‌مند خواهد شد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول