اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار قم از پروژه 436 واحدی مسکن مهر

خبرگزاری فارس: استاندار قم از پروژه 436 واحدی مسکن مهر در شهر کهک قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بازدید استاندار قم از پروژه 436 واحدی مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور امروز در دور دوم سفر خود به بخش کهک، به بازدید از چند پروژه عمرانی در این بخش پرداخت.
وی در بازدید از روند اجرای پروژه عمرانی مسکن مهر در این بخش، از روند پیشرفت این پروژه عمرانی ابراز رضایت کرد و جدیت در پیگیری این پروژه تاکید کرد.
استاندار قم همچنین در این بازدید کلنگ مسجد ویژه پروژه مسکونی مسکن مهر را به زمین زد.
این مسجد در زمینی به مساحت 330 متر مربع احداث خواهد شد و استاندار قم پس از کلنگ‌زنی تاکید کرد که کار ساخت این مسجد همزمان با واگذاری واحدهای مسکونی به اتمام برسد.
شایان ذکر است واحدهای مسکونی پروژه مسکن مهر شهر کهک با سهم آورده مالک به میزان 9.5 میلیون تومان و 25 میلیون تومان وام قابل واگذاری است.
این گزارش حاکی است استاندار قم همچنین در جریان این سفر از روند احداث دانشگاه پیام‌نور کهک نیز بازدید کرد.
این دانشگاه در طرح جامع در زمینی به وسعت 41 هزار مترمربع احداث خواهد شد ولی در فاز اول 2 هزار و 430 متر مربع فضای آموزشی این دانشگاه احداث می‌شود.
بازدید از ساختمان آتش نشانی روستای صرم که پیشرفت 85 درصدی داشته و بازدید از پروژه ساختمان دهیاری‌ روستاهای خورآباد، کرمجگان، صرم، ابرجس و فردو که 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته از دیگر برنامه‌های استاندار قم در بخش کهک بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول