اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تاکید کرد:

افزایش سرعت ساخت مسکن در شهرهای زیر 25هزار نفر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر باید سرعت بیشتری داشته باشد و به این دلیل باید در این باره تلاش بیشتری شود.

افزایش سرعت ساخت مسکن در شهرهای زیر 25هزار نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدجعفر حجازی صبح امروز در جلسه شورای مسکن مهر شهرهای زیر25 هزار نفر شهرستان شوشتر اظهار داشت: در شهرهای شرافت و گوریه باید تلاش کرد تا سرعت عمل بسیار بیشتر از مسکن مهر در شهر شوشتر باشد.
وی با اشاره به تعداد کم ساخت و ساز در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر بیان کرد: ساخت و ساز 200 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر بسیار کار ساده‌ای است و باید با نظارت جدی بر تعاونی‌های مسکن تلاش کنیم که سرعت عمل در این سایت‌ها افزایش یابد.
حجازی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی در سایت‌های مسکن مهر وظایف خود را به شایستگی انجام داده‌اند خاطرنشان کرد: در سایت‌های مسکن مهر شهرستان شوشتر هیچ نهاد دولتی وجود ندارد که وظایف خود را انجام نداده باشد و به این دلیل باید تعاونی‌های مسکن توانمند شوند.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان خوزستان تاکید کرد: هر فرد باید برای خانه‌دار شدن حداقل 10 میلیون تومان آورده داشته باشد و به این دلیل باید کوشید تا تعاونی‌ها آورده‌های خود را افزایش دهند تا سرعت عمل ساخت و ساز در مسکن مهر در شهرها و شهرهای زیر 25 هزار نفر افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه تعاونی‌ها باید در این باره توجیه شوند، بیان کرد: شرایط برای خانه‌دار شدن مهیاست ولی مردم در این باره استقبالی نمی‌کنند و این مشکل بزرگی است.
حجازی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن مهر باید مردم را توجیه کرد و در این باره باید از همه توان خود استفاده کرد که شاید در آینده چنین شرایطی به وجود نیاید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول