اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مسکن مهر شوشتر خبر داد:

175 میلیارد ریال آورده اعضای اتحادیه مسکن مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مسکن مهر شوشتر از آورده 175 میلیارد ریالی اعضای این اتحادیه خبر داد و گفت: برخی از اعضا مشارکت حداقلی دارند.

175 میلیارد ریال آورده اعضای اتحادیه مسکن مهر شوشتر
محمود شیرالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان شوشتر آورده مالی بیش از 175 میلیارد ریال داشته‌اند که این میزان در استان اعتبار قابل توجهی است.
وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای اتحادیه مسکن مهر شوشتر مشارکت حداقلی خود را در مسکن مهر دریغ کرده‌اند، بیان کرد: برخی از اعضا حتی کمتر از 20 میلیون ریال مشارکت کرده‌اند این در حالی است که حق سهم مشارکت هر عضو بین 80 تا 100 میلیون ریال است.
شیرالی با اشاره به اینکه در گذشته آورده اتحادیه مسکن مهر شوشتر بسیار کم بود، تاکید کرد: در گذشته آورده مسکن مهر شوشتر 32 میلیارد ریال بود که این میزان با تلاش‌ به 46 میلیارد ریال رسیده است.
رئیس اتحادیه تعاونی مسکن مهر شوشتر گفت:‌ شهرداری باید در صدور پایان کار با تعاونی‌های مسکن مهر همکاری کند و باید این مسئله درک شود که هر یک روز تاخیر در این باره خسارتی به اعضای تعاونی‌ها وارد می‌کند.
وی افزود: به ازای تاخیر، طول مدت مشارکت اعضا افزایش می‌یابد و بر این اساس، اعضای تعاونی‌ها باید در این مدت سود 12 درصدی پرداخت کنند این در حالی است که از زمان صدور پایان کار و تقسیط وام، باید سود هشت درصدی پرداخت شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسکن مهر در راستای خانه‌دار شدن افراد کم درآمد است، گفت: در صورتی که این دوره افزایش یابد قیمت تمام شده مسکن به اعضا نیز بر اساس سود سپرده و تسهیلات افزایش می‌یابد و اعضای مسکن مهر از سود زیادی منتفع نمی‌شوند.
شیرالی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برای بیمه هر واحد مسکونی در حین ساخت به ازای هر متر مربع 70 هزار ریال در نظر گرفته است که برای هر واحد مسکونی در سال بیش از 10 میلیون ریال خواهد شد و این تامین این هزینه از طرف تعاونی‌ها امکان پذیر نیست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول