اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت؛

افتتاح کتابخانه امدادگر شهید عمادی در بیرجند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور امام جمعه بیرجند و جمعی از امدادگران مرکز فرهنگی و کتابخانه امدادگر شهید عمادی در بیرجند افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه امدادگر شهید عمادی در بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به سفارش کتاب و کتابت در قرآن و تأکید رهبر در سند چشم‌انداز بر امور فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال‌احمر پی‌گیر افتتاح کتابخانه عمومی شد.
محمدرحیم شهریاری تصریح کرد: طی مکاتبات انجام شده با تهران از انتقال 14 هزار کتاب به شهرستان با خبر شدیم که موضوع رسیدگی و با حمایت امام جمعه مشکل مکان کتابخانه رفع شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد کتاب‌های موجود در این کتابخانه را 14 هزار کتاب عنوان کرد و گفت: کتابخانه عمومی کشور قول اهدای بیش از 5 هزار کتاب را داده است.
شهریاری اعتبار اختصاص داده به این مرکز را 10 میلیون تومان دانست و اذعان داشت: اعتبارات از جمعیت هلال‌احمر تأمین و در کمتر از 10 روز این مجموعه به بهره‌برداری رسید.
وی آموزش‌ کمک‌های اولیه را ضرورتی برای زندگی دانست و خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر وجود کتابخانه آموزش کمک‌های اولیه، عضوگیری جوانان در هلال‌احمر و ایجاد بستری مناسب برای مرتفع کردن نیازهای سمعی و بصری اعضای این کتابخانه نیز صورت می‌گیرد.
امام جمعه بیرجند نیز در این مراسم گفت: انرژی که انسان را به ملکوت برساند در سایه فرهنگ قرآنی میسر می‌شود.
حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی افزود: فرصت‌ها زود می‌گذرد و باید از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد.
امام جمعه بیرجند خراسان جنوبی را مرکز رشد انسان‌های فرهیخته و دلسوز دانست و تصریح کرد: مسئولان نباید در مسائل جزئی دلسرد شوند بلکه با پشتکار به کار خود ادامه دهند.
وی این مرکز را قلب تپنده فرهنگی شهر بیان کرد و یادآور شد: حوزه و دانشگاه‌های استان در ابعاد گوناگون در حال رشد است و باید روز به روز به جلو پیش رفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول