اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

هلال احمر لرستان مقام برتر نجات در کوهستان کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: هلال احمر لرستان مقام برتر نجات در کوهستان کشور شد.

هلال احمر لرستان مقام برتر نجات در کوهستان کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ذبیح‌الله سیاهپوش در جمع خبرنگاران خرم‌آباد درباره مانور بزرگ امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان که به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در ازنا برگزار شده بود، گفت: این مانور با فرض اتفاق زلزله و دیگر تبعات زلزله فرضی همچون آتش‌سوزی، تصادفات جاده‌ای، ریزش آوار، آبگرفتگی و... طراحی شده است که امدادگران توانستند با استفاده از تجربیات و آموزه‌های امدادی خود عملیات امداد و نجات، اسکان اضطراری و حمایت روانی را به اجرا بگذارند. 
وی افزود: در این مانور خواهران امدادگر نیز با انجام عملیات نجات از ارتفاع و فضاهای معلق و تیم‌های امداد موتوری که مخصوص نجات مصدومان در فضاهای کوهستانی هستند، نیز نمایش خوبی از امکانات و توانمندی‌های خود به منصه ظهور رساندند.
سیاهپوش تصریح کرد: در این مانور کمپ اسکان اضراری نیز در مساحتی در حدود یک هکتار احداث شد.
وی ادامه افزود: با کسب مقام‌های اول نجات در کوهستان و نجات در جاده المپیاد کشور سطح انتظار از امدادگران لرستان بالا رفته بنابراین برنامه‌های خوبی برای حفظ و انسجام تیم‌های امدادی در دست داریم.
لازم به ذکر است، این مانور با حضور درویش‌پور مدیرکل نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد و حدود 400 نفر از امدادگران این جمعیت حضور داشتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول