اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه میثاق با شهیدان در هلال احمر مازندران

خبرگزاری فارس: نمایشگاه میثاق با شهیدان در هلال احمر مازندران برپا شد.

برگزاری نمایشگاه میثاق با شهیدان در هلال احمر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران، به منظور تجدید میثاق با شهیدان و آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاوردها و نقش جمعیت هلال احمر مازندران در 8 سال دفاع مقدس، نمایشگاهی در زمینی به ‌مساحت 700 متر مربع در ورودی جمعیت هلال احمر مازندران برگزار شد.
سید بزرگ حسینی مدیر این نمایشگاه افزود: هدف این نمایشگاه شناخت مردم و به‌ویژه جوانان و خانواده‌ها از امکانات، تجهیزات و نوع عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 8 سال دفاع مقدس است که مورد استقبال گسترده خانواده‌ها قرار گرفت.
وی با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: نمایش تجهیزات امداد و نجات، آنست (سگ‌های تجسس)، انجام عملیات‌های تونل، ارتفاع، پل، مانع متحرک، حضور داوطلبان جمعیت با هدف عضوگیری، واحد آموزش و جوانان از جمله بخش‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.
وی گفت: همچنین حضور واحد اسکان که با نصب چادر و تجهیزات است ویژه اسکان اضطراری، میدان مین که بیانگر رشادت‌ها و مخاطرات 8 سال دفاع مقدس برای امدادگران و رزمندگان اسلام بود، غرفه ویژه سیلاب و کوهستان، غرفه درمان و توانبخشی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.
بزرگ حسینی تصریح کرد: غرفه‌ای که همچون الماس در این نمایشگاه می‌درخشد غرفه شهدای جمعیت هلال احمر استان و تندیس قبور مطهر آنها است که به شدت مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
به گفته وی، یکی از اقدامات خوبی که در این نمایشگاه تجلی یافت طراحی سه ماکت امدادی عملیاتی از حضور امدادگران در جبهه‌های نبرد 8 سال دفاع مقدس و چگونگی خدمت‌رسانی آنها به رزمندگان اسلام بوده است.
بزرگ حسینی گفت: طراحی ماکت آزادسازی این شهر قهرمان از دیگر بخش‌های جالب این نمایشگاه است.
وی گفت: در جریان این نمایشگاه که با برگزاری همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای امدادگر، ایثارگران و دانش آموزان ممتاز جمعیت هلال احمر استان تقارن یافت، پکیچ‌هایی ویژه به خانواده‌های معظم شهدا و دانش‌آموزان بازدیدکننده اهدا شد.
انتهای پیام/ح30 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول