اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

سامانه 147 شناسنامه عملکرد هلال احمر است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: سامانه 147 شناسنامه عملکرد هلال احمر است.

سامانه 147 شناسنامه عملکرد هلال احمر است
ظاهر رستمی در حاشیه در حاشیه مراسم برگزاری مانور امداد و نجات در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انتظار داریم با راه‌‌اندازی سامانه 147 و همچنین دایر شدن اتاق فرمان در هلال احمر با استفاده از دوربین‌های مدار بسته جاده‌ها نیروهای ما به موقع در سر صحنه حوادث حاضر شده و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کنند.
وی با بیان اینکه در تمام استان‌ها چنین مجموعه اطلاع‌رسانی راه‌اندازی می‌شود بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با نگاه خدمات‌رسانی و فعالیت‌های عام‌المنفعه تاکید کرد.
این مسئول همچنین ضرورت تشکیل و تقویت تیمهای امداد 33 نفره و تیم‌های تخصصی مختلف را ضروری توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد به اندازه دو برابر جمعیت هر منطقه امکانات امداد رسانی انبار و ذخیره‌سازی شود تا در صورت نیاز بتوانیم از آنها استفاده کنیم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود از ارتباط مستمر با خارج از کشور در حوزه آموزش و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خبر داد.
این مسئول بیان داشت: امروز شاهد آن هستیم که در یک تعامل نزدیک داوطلبان علاقمند به امداد و نجات از خارج کشور در ایران حاضر شده و آموزش می‌بینند و گاه ما نیروهای آموزش دیده خود را برای تقویت مهارت آموزش‌دیدگان خارج از کشور اعزام می‌کنیم.
رستمی از اعزام کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به حادثه دیدگان پاکستان، سومالی، لیبی و در گذشته بسیاری از کشورهای دچار حادثه و سوانح اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی و همچنین صاحب سبک در امداد رسانی و مدرن‌سازی تجهیزات و کمک‌رسانی است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور مدیران و معاونین جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلف برای یک ارزیابی دقیق از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های امدادی و کمک‌رسانی، بیان داشت: قرار است با این ارزیابی به تمام استان‌ها تا پایان امسال کمک کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول