اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

بدهی 1.8 میلیاردی هلال احمر مازندران پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بدهی یک میلیارد و800 میلیون تومانی این سازمان پرداخت شد.

بدهی 1.8 میلیاردی هلال احمر مازندران پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباد اسدی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از امدادگران شهید و ایثارگر جمعیت هلال احمر مازندران اظهار داشت: فلسفه برگزاری همایش‌های تجلیل امدادگران هلال احمر مازندران بیانگر رشادت‌هایی است که امدادگران هلال احمر در مواقع بحران از خود نشان دادند.
وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در جنگ تحمیلی و در اکثر مواقع بحران در کشور تصریح کرد: راحتی و آسایش حال حاضر را مدیون خون پاک شهیدان هستیم و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره ریاست خود در هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: دو مشکل اساسی در زمان ورودم در هلال احمر مازندران وجود داشت.
وی ادامه داد: پرداخت بدهی یک میلیارد و800 میلیون تومانی از اتفاقاتی خوبی بود که انجام شد و در حال حاضر ساماندهی پرسنل هلال احمر مازندران نیز در برنامه کاری ما قرار دارد.
اسدی در مورد ساماندهی پرسنل هلال احمر بیان داشت: در مورد ساماندهی پرسنل هلال احمر باید به صورت کشوری تصمیم‌گیری شود که در اقدام اولیه در هلال احمر مازندران حدود 95 نفر از پرسنل شرکتی این سازمان تبدیل وضعیت شدند.
وی در ادامه با اعلام اینکه پرسنلی که در هلال احمر پذیرفته می‌شوند باید شرایط احراز این سیستم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی پرسنل قرارداد کار معین نیز باید همه تلاش خود را انجام دهیم.
اسدی در توضیح ساماندهی پرسنل یادآور شد: برای اینکه یک امدادگر بتواند توانایی‌‌ها خود را به خوبی بروز دهد باید خودش جان پناه مناسبی داشته باشد.
وی با اشاره احداث آموزشگاه هلال احمر خاطرنشان کرد: فعالیت‌های آموزشی این آموزشگاه در راستای اقدامات هلال احمر است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خواستار تقویت همدلی در بین پرسنل جمعیت هلال احمر مازندران شد و افزود: هلال احمر برای اینکه بتواند در ماموریت‌های خود موفق عمل کند نیاز به همدلی دارد.
وی در پایان با اشاره به آمادگی جمعیت سازمان هلال احمر در همه مواقع بحران افزود: با اعلام آمادگی در موقع بحران باید در زمان دریافت حق و حقوق اصلی خودمان با صلابت ورود پیدا کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول