اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت ارائه مجوز از سوی دانشکده علوم پزشکی؛

داروخانه هلال احمر در شهرستان‌های استان البرز دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در صورت ارائه مجوز از سوی دانشکده علوم پزشکی داروخانه هلال احمر در شهرستان‌های استان البرز دایر می‌شود.

داروخانه هلال احمر در شهرستان‌های استان البرز دایر می‌شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمد منتظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور توسعه داروخانه‌های هلال احمر آمادگی داریم تا این داروخانه‌ها را در ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، فردیس و محمد شهر دایر کنیم.
وی تأکید کرد: دانشکده علوم پزشکی باید موافقت خود را با این مهم اعلام کند تا اقدامات لازم برای ایجاد این داروخانه‌ها از سوی هلال احمر در شهرهای مذکور انجام شود.
این مسئول گفت: هم اکنون در استان البرز تنها یک داروخانه هلال احمر فعال است که با توجه به جمعیت موجود این داروخانه نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.
وی تأکید کرد: از آنجایی  که هلال احمر در مواقع بحران به عنوان بازویی توانا برای امدادرسانی به مردم محسوب می‌شوند لذا تأسیس و راه‌اندازی داروخانه‌های هلال احمر در این استان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
منتظری در ادامه سخنان خود از تأسیس دانشکده علمی کاربردی هلال احمر در البرز خبر داد و افزود: این دانشکده در آینده‌ای نزدیک در این استان راه‌اندازی می‌شود.
وی تأکید کرد: با تأسیس این دانشکده دو رشته مدیریت امداد و سوانح و آتش‌نشانی تدریس خواهد شد.
این مسئول با تأکید بر ضرورت ایجاد این دانشکده در البرز اظهار داشت: در صورت ایجاد این دانشکده استان البرز چهاردهمین استان کشور خواهد بود که در آن مرکز علمی مرتبط با این موضوع ایجاد شده است.
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز، در اولین دوره این آموزش‌ها 80 نفر دانشجو پذیرفته می‌شوند که براساس پیش بینی‌های انجام شده و همچنین ظرفیت‌های موجود در استان در دوره‌های بعدی این تعداد افزایش خواهد یافت.
هلال احمر استان البرز هم اکنون درحال حاضر بیش از 10 هزار داوطلب دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول