اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه در مجلس:

فیروزکوه از نداشتن استادیوم ورزشی رنج می‏برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: فیروزکوه از نداشتن استادیوم ورزشی پیشرفته برای توسعه ورزش رنج می‏برد.

فیروزکوه از نداشتن استادیوم ورزشی رنج می‏برد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در همایش ورزش و جوانان که در سالن باستانی پوریای ولی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته ورزش و جوانان اظهار داشت: امروز 80 درصد از مرگ و میرهای جهان را چهار نوع بیماری از جمله سرطان، بیماری‏های قلبی و عروقی و ریوی و همچنین دیابت تشکیل می‏دهد.
وی بیان داشت: مصرف غذای سالم، سیگار نکشیدن، جلوگیری از مصرف مشروبات الکلی و توجه به ورزش نسخه شفابخش سازمان بهداشت جهانی برای ادامه زندگی است.
رامین با اشاره به پایان بحث دولت و مجلس در خصوص وزارتخانه شدن یا سازمان ماندن تربیت بدنی گفت: این طرح به هر حال با نتیجه و پایان خوشی رو به ‏رو بود.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی در این راستا افزود: ورزشکاران در این مدت با قدرت به کار خود ادامه دادند و این حرکت نشانگر آن بود که ورزش تنها با عشق و ارادت در جریان است.
رامین خاطرنشان ساخت: با تزریق بودجه و اعتبارات لازم، امروز چمن روستای جلیزجند با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان افتتاح شد.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی همچنین از احداث ساختمان ورزش و جوانان در شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: با رایزنی‏های به عمل آمده، به زودی کلنگ ساخت اداره ورزش و جوانان فیروزکوه در سایت اداری این شهرستان به زمین زده خواهد شد.
وی همچنین افزود: در آینده‏ای نزدیک، سالن چند منظوره فیروزکوه آماده بهره‏برداری می‏شود.
رامین گفت: فیروزکوه از نداشتن استادیوم ورزشی پیشرفته برای توسعه ورزش رنج می‏برد؛ در صورتی که از شرایط میزبانی مطلوبی در بعضی از فصول سال برخوردار است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول