اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد:

احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره در کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده چهار منطقه از کرج صاحب سالن ورزشی چند منظوره می‌شوند.

احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده ظهر امروز در نشست مشترک این سازمان با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: باید گام‌های اساسی به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی در این شهرستان برداشته شود.
وی ادامه داد: لذا ایجاد و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی و به ویژه سالن‌های ورزشی چند منظوره باید در دستور کار قرار گیرد تا  بتوانیم در زمینه ورزش نیز با استانداردها مطابقت کنیم.
این مسئول با اعلام این که جمعیت این استان هر روز با افزایش رو به رو است افزود: باید میزان سالن‌های ورزشی و امکانات آن را با جمعیت این شهرستان یکسان کرده تا در آینده با فقر فضاهای ورزشی مواجه نشویم.
شهردار کرج با تأکید بر این که این سازمان آماده هرگونه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه به ویژه بین خانواده‌ها و جوانان، شهرداری کرج آمادگی دارد تا تمامی امکانات و خدمات خود را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع در سال گذشته این نهاد اقدامات اساسی را به منظور توسعه سرانه‌های ورزشی در کرج انجام داده است.
آقازاده افزود: ایجاد بوستان‌ها و پارک‌های مجهز به امکانات ورزشی نیز یکی دیگر اقدامات شهرداری در راستای توسعه ورزش‌ است که این مهم مورد استقبال بسیاری از شهروندان و ورزش دوستان واقع شده است.
وی در ادامه سخنان خود از طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی طی سال آینده خبر داد و بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال 91 شهرداری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، پروژه‌های بزرگی را در بخش ورزش اجرایی خواهد کرد.
آقازاده اعلام کرد: به منظور اجرای پروژه‌های ورزشی توسط شهرداری از سال آینده بودجه ورزشی شهرداری با هماهنگی اداره کل ورزش استان البرز مشخص می‌شود تا در این زمینه موازی‌کاری به وجود نیاید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول